• Anonym (Xoxo)

Vad tänder dig? Vad tänder du på?

Av vad eller vem och i så fall hur eller när blir du tänd och kåt? 

Får kyssar på halsen dig att bli kåt eller behövs dirty talk eller en hand runt halsen? Berätta vad som gör just dig våt och kåt eller hård för den delen. 

• Svar på tråden Vad tänder dig? Vad tänder du på?
  • Anonym (Light)

Jag tänder oftast mina ljus.

• Anonym (Z)

Tänder på att låna ut min flickvän till andra män, sjukt spicy att få snaps om vad som försiggår :)

• Dr Nail

Mina tänder är okej. Kan dricka iskallt vatten nästan utan smärta. Tandtråd,  eltandborste, rätt kräm.

• Anonym (Tänder på att tända)

Jag tänder på att få "min man" (jag har ingen längre tyvärr) tänd. Att jag känner att nu har jag gjort honom jättekåt. Är ett slags narcissistisk drag att jag får bekräftelse och tänder på att han tänder på mig. En slags maktkänsla att jag vet att han tycker jag är jättesexig och vet att han älskar mig. 

• Anonym (Pyroman)

Tänder på hus.

• Anonym (Kåte Kalle)

Kvinnor. Hur hon rör sig, hennes röst, hennes leende, ögon. Hennes bröst, rumpa, höfter... mmm FlörtDrömmer

• Anonym (J)

Att veta att en speciell person tycker om mig.

• Meddelande borttaget
  • Anonym ()()
    Anonym (Z) skrev 2023-01-19 23:25:33 följande:

Tänder på att låna ut min flickvän till andra män, sjukt spicy att få snaps om vad som försiggår :)

Härligt!
  • Ascendere

Att ligga naken på rygg på en säng och bli avsugen av en kvinna som vet vad hon gör och njuter av att göra det så skönt som möjligt för mig. Gärna med ögonkontakt. Då blir det precis som att man kopplar ihop sina nervsystem till ett enda, typ som i Avatar-filmerna om ni sett dem. Älskar det. 

Svar på tråden Vad tänder dig? Vad tänder du på?