Inlägg från: Anonym (dadumdidum) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dadumdidum)

Ljuger han eller är det sanning

Anonym (..) skrev 2023-01-18 19:42:42 följande:
    Ljuger han eller är det sanning

Kontaktsidan "MIN KONTAKT" har skickat ut ett sms till min man, som är från en tjej som skriver att han kan kontakta henne där igen,  och att dom kan lära känna varann mer om han vill ses. 

Min undran är, någon som har koll om dom skickar ut sms så, utan att man själv varit aktiv där. 
    Han menar på att det är ett spam medd. 

Någon som har koll?

1) 9 av 10 ljuger om sin otrohet

2) För att kunna spamma måste han ha angett sitt telefonnummer / mail där annars kan de ju inte veta var de ska skicka saker,

Så ja, han ljuger nog.
  • Anonym (dadumdidum)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-01-19 13:41:11 följande:
    10 av 10 oskyldiga talar sanning om sin oskuld.

Problemet är ju att det finns sidor som plockar upp adresser telefonnummer på andra sätt och skickar spam/utpressar.
    Japp så är det, oddsen att en persons uppgifter skulle ha blivit upplockade  är nog ganska små och chanserna att han reggade sig frivilligt betydligt större.

Om något ser ut som skit och lukatr skit så är det oftast skit, sen kan det ju hända att det är en chokladpralin istället men oddsen för det är som sagt ganska små.
  • Anonym (dadumdidum)
    ClumsySmurf skrev 2023-01-20 15:38:41 följande:
    "Jag som älskar psykologi och spelat poker på heltid och studerat människor 10 tals år.."
    Då behöver jag ju inte förklara för dej att kroppspråks flummet är ett påhitt av låtsas experter
    Nja kroppspråk är ju inget påhitt, att den sen går att fejka lika mycket som talat språk och är inte någon speciellt säker lögndetektor betyder inte att den inte existerar.
Svar på tråden Ljuger han eller är det sanning