• Anonym (..)

Ljuger han eller är det sanning

Kontaktsidan "MIN KONTAKT" har skickat ut ett sms till min man, som är från en tjej som skriver att han kan kontakta henne där igen,  och att dom kan lära känna varann mer om han vill ses. 

Min undran är, någon som har koll om dom skickar ut sms så, utan att man själv varit aktiv där. 
    Han menar på att det är ett spam medd. 

Någon som har koll?

• Svar på tråden Ljuger han eller är det sanning
  • Anonym (Reality check)

Han har ett konto på deras sida där han har chattat med en annan tjej men det var ett tag sedan så nu skickar sidan ut en påminnelse.

• Anonym (..)

Smset kommer från ett vanligt telefon nummer

• Anonym (Reality check)
    Anonym (..) skrev 2023-01-18 19:50:56 följande:

Så här ser medd ut...

Jaha. Nej det där är INTE spam. Det kommer INTE från någon kontaktsida utan från tjejen själv. Hon har hans privata telefonnummer och tipsar honom om var han kan kontakta henne för att ta upp kontakten igen. De känner alltså varandra ganska väl och har diskuterat att kanske ses.
  • Anonym (Porrsurfaren)

Det där kan mycket väl vara spam, men han har varit medlem på någon sida.. kanske för längesedan?.. ingen vet ..

• Anonym (..)

Det är det jag tänker med, om det är från nån gammal sida, men å andra sidan, hur långt bak kan man tänka då..

• Anonym (´´´)
    Anonym (..) skrev 2023-01-18 19:50:56 följande:

Så här ser medd ut...

Du skrev i TS att tjejen skrev att han kontakta henne igen, men det syns inte på bilden du lagt upp? ´
  • Anonym (..)

Nä såg det med, var nog vad jag fick i huvudet, och när jag sen kollade igen så tänkte jag att de var bättre att lägga ut smset 

• Anonym (´´´)
    Anonym (..) skrev 2023-01-18 20:34:40 följande:

Nä såg det med, var nog vad jag fick i huvudet, och när jag sen kollade igen så tänkte jag att de var bättre att lägga ut smset 

Men då är det väl inte någon han haft kontakt med innan? Eller missförstår jag? 
Svar på tråden Ljuger han eller är det sanning