Tecum skrev 2023-01-22 18:03:56 följande:
#91ClumsySmurf skrev 2023-01-21 22:59:32 följande:
Det är väl snarare så att den som skrev "singlar vore dumma i huvudet om de inte tog chansen" själv tar alla chanser han får att stoppa kuken i någon men inbillar sej väl att han framstår som bättre om han idiot förklara män som kan låta bli att agera på sexuell attraktion.
Det är väl den typ av manliga kompisar man undviker att ha, tar det slut börjar de limma.
Vad yrar du om? Det jag skrev gällde singlar och då kvinnan själv initierar ett förhållande och då det finns ÖMSESIDIG attraktion. De som idiotförklarar män här är de som fått för sig att män i en bra relation automatiskt vill ligga med kvinnliga vänner och inte kan avstå eller "bara vara vänner".
För jag ser ingen orsak till att två singlar som är attraherade av varann inte ska kunna få agera på attraktionen, likväl som att en person i en relation INTE ska kunna
låta bli att agera i samma situation! Hur svårt kan det vara att förstå?
"
Det jag skrev gällde singlar och då kvinnan själv initierar ett förhållande och då det finns ÖMSESIDIG attraktion. "
Ja, meningen jag klippte ut börjar ju med ordet singlar så det är väl uppenbart att sammanhanget gällde just singlar (tills du yrade bort dej till "initierar ett förhållande")
"
För jag ser ingen orsak till att två singlar som är attraherade av varann inte ska kunna få agera på attraktionen"
Hur svårt kan det vara att förstå att få agera på ömsesidig attraktion inte är samma sak som att påstå att singelmän är dumma i huvudet om de inte tar chansen om en snygg kvinnlig vän visar intresse?
"
Vad yrar du om?"
yr är som vanligt en projektion när du yrar
Tecum skrev 2023-01-19 16:53:19 följande:
#56Anonym (Man) skrev 2023-01-18 20:06:35 följande:
Så du tänker att jag tror det för att jag känner så? Du tror alltså inte att killkompisar till en snygg tjej som plötsligt skulle visa intresse skulle nappa? Du tror att dom skulle stå fast vid att dom bara är vänner och ta avstånd?
Tolkar jag dig rätt då?
Du skrev ju att 100% skulle nappa om hon tog initiativ och var snygg. Alltså skulle du göra det även om du var i ett förhållande, så tolkar jag dig.
Fast du har givetvis fel om oss andra. Nu talar jag bara om män som är i en relation, singlar vore dumma i huvudet om de inte tog chansen. Men varför skulle man riskera både vänskapen och sin relation för ett knull? Du är uppenbart nedlåtande mot män, varför får du själv fundera över.