Inlägg från: Anonym (I) |Visa alla inlägg
  • Anonym (I)

Är det möjligt för en man att ha en helt platonisk vänskap med en snygg kvinna?

Bli kär är svårare, tror jag. Då spelar utseendet mindre roll. Man kan bli kär i nya vänner, kollegor, kompisar systrar etc. Tror inte det är större risk bara för att en man är vän med en kvinna, det kan hända var som helst. 

Det där med att vilja ligga undrar jag hur folk definierar. Jag har minst två medstuderande på högskolan som jag definitivt hade legat med om jag varit singel. Bekanta jag träffat genom Facebook-grupper/hobby. En f.d. kollega jag kämpat hårt för att få ligga med om jag varit singel, han är så jävla snygg och charmig!!
    Så, finns en massa män i min omgivning jag hade kunnat tänka mig att ha sex med. Säkert känner min man samma för nån. Inget som stör mig, så länge man inte gör det. 

• Anonym (I)

Detta snack om att han minsann hade legat med henne om han fått chansen... Ett erbjudande kan man få när och var som helst. Min pappa fick ett av en golddigger för bara något år sedan, en skitsnygg ung kvinna. Han tackade nej då han är lyckligt gift. 
    Man kan ha kollegor som flirtar, man går på krogen ibland och där finns det definitivt risk att man får ett erbjudande. 
    Hur är det skillnad att en man har en vän som är kvinna och att han jobbar med kvinnor eller träffar kvinnor på annat sätt?
    Min syster hade en manlig tränare, de reste ju en del eftersom det var på elitnivå. Ve och fasa... Tränaren var gift och borta hela helger med vältränade unga kvinnor. Det hade ju inte varit tillåtet i er värld, eller?

Svar på tråden Är det möjligt för en man att ha en helt platonisk vänskap med en snygg kvinna?