amg4life skrev 2023-01-20 04:51:50 följande:
Jo man kan nog det. Jag har 3-4 tjejkompisar som är otroligt snygga och man umgås hela tiden. dom är som kopior av varandra, snygga, galet roliga och helt galna. Man ligger på golvet och garvar.
Jag är inte helt 100 men dessa donnor utklassar mig och helt skruvade haha.
Det är någon speciell symbios, hur fulla vi ens varit och delat säng nakna så har inget hänt.
Det är inte heller att man hamnat i något kompisfack, Okej lite pilla på bäret på en för 10 år sedan men inget mer och grymmaste vänner 4-ever.
Har faktiskt inte tänkt på det förens jag såg tråden hur det kommer sig? Det är 10 poängare folk dreglar efter men samtidigt stenhårda donnor med olika historier här i livet som folk knappt kan tänka sig. Kanske därför dom är så härdade och självständiga.
Jag ser dom ungefär som en killpolare till deras sätt. Alla dom hatar umgås med tjejer och skvaller och håller sig till killar som är mer genuina som dom säger.
Mindre falskhet och skitsnack som det blir bland tjejer. Jag förstår dom till 100% man kan som tex gå in på Stadium och 2 tjejer står och snackar, kolla hennes skor åhh gud vad fula.
Tror aldrig något liknande händ med grabbpolare, dom bryr sig inte om hur folk ser ut och på annat sätt. Jag förstår dessa tjejer som uppskattar det och hatar skitsnack och skvaller biten.
Något jag märkt med tjejer är om det är ett gäng på 4st tex, när en inte är med så snackar alla skit om denna och nästa gång åhh gummish love you. Ja falska deluxe.
Själv umgås man väldigt få, kanske 2-3 killkompisar men då så genuina och äkta som man kan ringa mitt i natten om man fått punka 150km bort och kommer direkt utan snack, man gör samma sak själv.
När andra snackar om falska vänner och sånt, så är man antagligen jävligt lyckligt lottad med dessa och 0 intresse för nya vänskaper då det är så jävla genuint och äkta.
Det roliga är så har vi samma saker gemenamt, svårt för folk, ensam vargar och inget behov att hänga i tid och otid, men tillsammans så jäkla kompatibla och alla lika bra vänner med varandra.
Många har svårt för alla har pundus och auktoriteter och släper ingen in på livet och litar inte på folk, märkligt att 3-4 likadana kan fungera så bra ihop och delar sina djupaste känslor och mående och alla stöttar varandra 100% och alltid.
Så dessa hårda bruttor hamnar i det facket är förklaringen, man tänker inte ens tanken på erotik med dom.
Brukar mest tänka stackars killar som får med dom att göra haha
Magiskt
Hej magisk. Din post fick mig att tänka på en härlig vänskap på fem som jag själv varit inne i. Vår bakgrund skilde sig väsentligt i jobb- och studieprofiler, i kön, kulturellt och generationsmässigt (två av medlemmar). Järngänget och jag var inne i trevliga och spännande inre och yttre resor men i fysiskt handlade allt om kroppsgester, ögonkontakt och varma kramar. Aldrig till sängs eller pilla på bäret lekar. Ändå törs jag säga att vänskapen pleased och content i dynamik
Vad du beskriver om dina 3-4 tjejkompisar klurade en kursare och jag ut facit till redan i gymnasiet! :) tji,hi. De tjejer som sade sig inte dra jämnt med andra tjejer pga tjejers falskspel, skvaller eller ljug var allmänt mindre kapabla att umgås med trygga och säkra kvinnor. De lade upp sig en fasad. Olösta moderskomplex. Rivaliserande kvinnliga relationer med narcissistiska och otrygga kvinnliga kvinnor skadade dem i någon utvecklingsfas och de satt fast precis där. Behövde träna sin tillit till andra tjejer. Alltså valde de flykten på bekostnad av stolthet över sitt eget kön. Identifierar sig med mannen till priset av sin kvinnliga natur. Desto mer fantastiskt blir det därav att höra om hur dina donnor som icke rivaliserande (den förtrycktas ok) lyckas dra jämnt med varandra. De har ju uppenbarligen fjärmat sig från goda kvinnliga förebilder i stort.
Så nåt i din story osar bränt. Ingår donnorna i en marginaliserad outsidergrupp som prostituerade, vilka är kända för sin starka sammanhållning? Ej ovillkorlig eftersom du åker ut ur gruppen när du slutar sälja dig. Ett internt vi och dom tänkande existerar. Ej könsrelaterat. Ett socialt utanförskap kräver nämligen sällskap.