Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Är det möjligt för en man att ha en helt platonisk vänskap med en snygg kvinna?

Absolut, har haft flera under min livstid.

• Anonym (B)
    Anonym (Harry) skrev 2023-01-17 20:47:47 följande:

Det tror du bara... Min (numera) fru trodde samma sak om sina killkompisar, men alla försvann illa kvickt då vi blev tillsammans. Hon beskyllde mig i många år för att ha skrämt iväg dem, men så var inte fallet, de försvann helt på egen hand.

Numera, många år senare, har hon insett/fått höra hur det egentligen låg till.
    Nej jag vet mycket väl hur det var!
  • Anonym (B)
    Anonym (Harry) skrev 2023-01-17 22:03:42 följande:
    Eller så faller du kanske inte in i kategorien som frågeställningen gäller...
    Jodå det är helt rätt enligt frågan. Vi är inte alla lika ser du. Och det finns många snygga kvinnor som inte alls är ens typ, av olika skäl, men som man väl kan ha som vän. För min del är det inte alls konstigt.

Sen finns det andra vackra kvinnor som jag absolut skulle vilja ha till varje pris, givetvis.
  • Anonym (B)
    Anonym (Stinta) skrev 2023-01-17 22:38:31 följande:
    Vilken press du ställer på din kvinna/hustru. Om hon inte är sugen på sex just den morgonen eller just den kvällen (har mens, är sjuk etc) vet hon att du formligen dräglar över din kvinnliga kollegor. Mer eller oftast mindre attraktiva kollegor, fast i din ständigt sexorienterade blick blir väl alla Liggbara! Bara du får tömma morgon och kväll. På väg hem när du handlar middag till dig och hustrun går liggradarn precis som på jobbet igång, fast i butiken. Nej, tack!
    ? Förvånad ?
Svar på tråden Är det möjligt för en man att ha en helt platonisk vänskap med en snygg kvinna?