Inlägg från: Anonym (P) |Visa alla inlägg
  • Anonym (P)

Är det möjligt för en man att ha en helt platonisk vänskap med en snygg kvinna?

Nej, absolut inte. Jag har aldrig varit med om det. Nu är ju jag iofs väldigt attraktiv, har jag förstått det som.

Men nej, jag har flera män som svansar efter mig och jag är ju inte dum, jag förstår ju att samtliga är intresserade.

• Anonym (P)
    Anonym (Elvira) skrev 2023-01-17 20:21:51 följande:

Mitt svar är ja. För att jag vet det av erfarenhet.

Hur vet du att han inte ville ligga med dig?
  • Anonym (P)
    Anonym (Absolut) skrev 2023-01-18 12:43:28 följande:

Absolut. Av alla mina manliga vänner jag haft (vilket är många, majoriteten av mina vänner från ca gymnasiet till 25-årsåldern har varit män) så har bara två under någon period velat mer. Då har vi tagit avstånd en period och sedan blivit vänner igen när den personen släppt det.

Sedan visst finns det de som fyllestött på en (och jag också), men det är inget som skulle hänt om någon varit i en relation eller som kommer från något egentligt intresse utan mer av typen "full och kåt och jag har misslyckats totalt i alla mina raggningsförsök ikväll och du är ju faktiskt inte samma kön som mig aå testar som en sista utväg".

Du kan ju omöjligt veta att de andra männen inte har varit intresserade. Svårt att veta vad andra verkligen känner.
  • Anonym (P)
    Anonym (J) skrev 2023-01-18 23:12:49 följande:

Min mans bästa kompis är en tjej som enligt mig är riktig snygg. Som numera också är min vän.  Så visst kan en kille/man va kompis med en snygg tjej utan att de gör något.

Du lever i förnekelse.. men tro det du. Haha!
Svar på tråden Är det möjligt för en man att ha en helt platonisk vänskap med en snygg kvinna?