Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Han säger till barnet att JAG var otrogen

Anonym (Nej) skrev 2023-01-17 17:21:09 följande:
    NEJ. Du ska INTE blanda in ditt barn i ert privatliv! Säg bara att det inte stämmer och sedan går du inte in på detaljer. Du får leva med om barnet tror dig eller inte, och när hen är äldre, närmare vuxen, DÅ kanske du kan säga sanningen.

Det är upp till dig om du berättar sanningen för hans familj eller inte, men var beredd på att de inte kommer att tro dig. Du lägger väl fram vilka bevis du vill också. Gör han en soc-anmälan så låt honom!
    Jag håller inte med. Det du kallar "privatliv" är det som barnet redan är en del utav, nämligen barnets två föräldrar som har separerat.

Jag skulle snarare säga att det inte alls är fel av TS att till dottern säga att pappan valde kvinnan han lever ihop med.
  • Tom Araya
    Mcanonym skrev 2023-01-21 17:40:23 följande:
    Hej Danne!

Jag hamnade i den sidan för tre dagar sen och mitt liv har förändrats totalt. Den personen som du svarade och kallade pappan idiot, med stor sannolikhet det är jag..

för tre dagar sen jag upptäckte min frus otrohet bisexualitet och allt skit 

det är hemskt attt ha varit med en sånt person som uppmanar folk till allt 

jag viste att hon är sjuk i huvudet men att hon går så pass lång det trodde jag aldrig 

här har vi henne 
    Det var väl TS's ex som Danne56 kallade idiot. Är det du som är exet till TS?
Svar på tråden Han säger till barnet att JAG var otrogen