• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet du som man var klitoris sitter på kvinnan?
  • Tom Araya

Men jösses, det fick man ju lära sig i biologin på högstadiet om man inte visste det redan innan!

• Anonym (Haha)
    Tom Araya skrev 2023-01-18 02:48:06 följande:

Men jösses, det fick man ju lära sig i biologin på högstadiet om man inte visste det redan innan!

I teorin, ja. I praktiken verkar det vara klurigare.
  • Anonym (kartläsare)

De flesta vet var Eiffeltornet ligger men det är ju inte säkert de hittar dit utan hjälp..

• elin1989
    Anonym (Anatomi) skrev 2023-01-16 18:13:27 följande:
    Väl uttryckt. Kunde inte beskriva det bättre själv.

Väldigt viktigt att kvinnor fattar detta och faktiskt kommunicerar hur just de vill ha det.
    Hur skulle kvinnor inte "fatta" det? Problemet ligger snarare i att många kvinnor har svårt att kommunicera det och känner att det är svårt att förmedla även i en nära relation. Alla som faktiskt har en klitoris och någonsin har onanerat eller haft sex med en man vet att det är en hårfin skillnad mellan skön stimulans och att det bara känns fel.
  • Camarosmurfen
    elin1989 skrev 2023-01-18 16:35:14 följande:
    Hur skulle kvinnor inte "fatta" det? Problemet ligger snarare i att många kvinnor har svårt att kommunicera det och känner att det är svårt att förmedla även i en nära relation. Alla som faktiskt har en klitoris och någonsin har onanerat eller haft sex med en man vet att det är en hårfin skillnad mellan skön stimulans och att det bara känns fel.
    Det de måste "fatta" är att de måste kommunicera hur de vill ha det. 
  • Anonym (Haha)
    Camarosmurfen skrev 2023-01-18 19:26:16 följande:
    Fast tråden handlar om ifall vet var klitoris sitter. En bra start är att veta det. De gnuggar ju på, så de tror uppenbarligen att de vet.
  • Anonym (Jodå...)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-18 19:30:29 följande:
    Fast tråden handlar om ifall vet var klitoris sitter. En bra start är att veta det. De gnuggar ju på, så de tror uppenbarligen att de vet.
    Om man vet och har hittat på flera kvinnor - ska man sluta svara då?'
    Varför undra om var den sitter om man redan hittat den på se kvinnor man redan träffat?
    Ni andra får väl kanske vara utan , eller hur?
  • Anonym (F)

Jag närmar mig 30 och har vart med över 20 män, enbart två har lyckats hitta klitoris utan att jag behövt guida dom helt och hållet. 

• Tom Araya
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-18 11:13:34 följande:
    I teorin, ja. I praktiken verkar det vara klurigare.
    Jag tyckte inte alls det verkade klurigare första gången jag hade sex. Hur svårt kan det vara? Det är ju inte ett gigantisk landområde att leta på, det är mindre än min hand. Jag skulle inte ha några problem att hitta pekfingertoppen på varken min eller din hand med förbundna ögon.
  • Tom Araya
    Anonym (kartläsare) skrev 2023-01-18 12:16:07 följande:

De flesta vet var Eiffeltornet ligger men det är ju inte säkert de hittar dit utan hjälp..

Nej, man har inte problem med att hitta Eiffeltornet om man vet vart det står (inte ligger). 

Jag vet inte vart tornet står annat än i Paris, Frankrike. Om jag däremot står på en gata i Paris, vet vilken gatukorsning Eiffeltornet står och vet vart jag är i förhållande till den platsen, då kommer jag att hitta dit.

Vad det gäller kvinnans yttre könsdelar så är de inte större än att man har överblick över hela.
  • Anonym (Casanova)

Enkelt, klittan sitter i munnen. Ganska långt in. Jag har även en teori om att det är därför de pratar så mycket. De tycker att det är skönt.

• Anonym (Benjamin)

Jag är inte säker men gissar på ögat. Känns logiskt med iris och så.

• elin1989
    Camarosmurfen skrev 2023-01-18 19:26:16 följande:
    Det var ju inte det personen svarade på dock. Inlägget Anatomi svarade på handlade om skillnader i teknik och att kvinnor har olika preferenser. Det tror jag att kvinnor är väl medvetna om. 
  • Tukt
    elin1989 skrev 2023-01-19 11:01:08 följande:
    Det var ju inte det personen svarade på dock. Inlägget Anatomi svarade på handlade om skillnader i teknik och att kvinnor har olika preferenser. Det tror jag att kvinnor är väl medvetna om. 
    Jag tror nog tvärt emot, att många män och kvinnor mer hoppas att ens partner ska göra rätt.
    Det är lite som att bli "sedd" i andra sammanhang. Lite som när man får en första födelsedagspresent av sin partner och den förstått precis vad en behöver. Då känner sig de flesta "sedda" och behövda. Men ska man på snudd göra en önskelista så försvinner det där magiska.
    Tror inte sex skiljer sig speciellt mycket, det är bara svårare att luska ut vad som är rätt.
  • Anonym (Given)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-16 22:45:49 följande:
    Vet inte riktigt vad det har med mitt inlägg att göra. Inte direkt ovanligt att de inte ens hittar rätt. Och precis lika vanligt att de tror att de gjort det.
    Du _vill inte_ förstå va?
  • Anonym (Det är jag)

Jag vet att den finns där nåstans. Tror jag såg den en gång.

• Anonym (vls)

Man måste ju vara bra blind om man inte ser var den sitter.

Svar på tråden Vet du som man var klitoris sitter på kvinnan?