Inlägg från: Anonym (Haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Haha)

Vet du som man var klitoris sitter på kvinnan?

Anonym (Anatomi) skrev 2023-01-16 18:13:27 följande:
    Väl uttryckt. Kunde inte beskriva det bättre själv.

Väldigt viktigt att kvinnor fattar detta och faktiskt kommunicerar hur just de vill ha det.
    Men vadå "viktigt att kvinnor fattar det". Vi KÄNNER ju för tusan när mannen inte är på klitoris.  Då är det inte problem med tekniken.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Anatomi) skrev 2023-01-16 22:10:42 följande:
    Men suck det jag skrev måste ju läsas i kontext till det citat som var i inlägget.

Jag menar självklart att ni måste fatta att ni fungerar olika så att vi män inte kan veta vad som funkar för just er.
    Därför är det så viktigt att ni kommunicerar till den man ni har sex med vad som funkar just för er.
    Vi män är inte tankeläsare och klarar ni inte av att kommunicera vad ni gillar är ju det ert fel om det blir dåligt. Om den ni ligger med inte bryr sig vad ni säger är det den personens fel om det blir dåligt.
    Men herregud, det är väl klart att alla är olika. Hur kan du ens tro något annat. Helt otroligt.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Jodå...) skrev 2023-01-16 22:38:10 följande:
    Absolut är alla kvinnor mottagliga på olika sätt men .... geografin är ju densamma, eller hur?
    Sedan kan ju känsligheten  på själva sprattelknappen variera.
    Vet inte riktigt vad det har med mitt inlägg att göra. Inte direkt ovanligt att de inte ens hittar rätt. Och precis lika vanligt att de tror att de gjort det.
  • Anonym (Haha)
    Tom Araya skrev 2023-01-18 02:48:06 följande:

Men jösses, det fick man ju lära sig i biologin på högstadiet om man inte visste det redan innan!

I teorin, ja. I praktiken verkar det vara klurigare.
  • Anonym (Haha)
    Camarosmurfen skrev 2023-01-18 19:26:16 följande:
    Det de måste "fatta" är att de måste kommunicera hur de vill ha det. 
    Fast tråden handlar om ifall vet var klitoris sitter. En bra start är att veta det. De gnuggar ju på, så de tror uppenbarligen att de vet.
Svar på tråden Vet du som man var klitoris sitter på kvinnan?