Inlägg från: Anonym (Kosten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kosten)

Förvirrad

Har du hört talas om Vulverine? Kolla upp henne, hon och dr diamantis ger en hel del info.
    hur mår du i övrigt? Undervikt/övervikt? Vitaminbrist? Dricker du kaffe, te, läsk, alkohol? Mycket socker och gluten? Sömn?

Folsyra, Zink, magnesium, d-vitamin-köp idag om du inte redan äter.

mycket kan påverkas av kosten. Kolla in vad de två jag nämnde säger.
    Kinesisk läkekonst kan också vara värt att kolla upp, då får man ofta kostråd samt örter att dricka, ev akupunktur.

• Anonym (Kosten)
    ZeliaDelia skrev 2023-01-16 16:15:23 följande:
    Har inte kollat in dem, tack för tipset, för 2 år sedan va jag överviktig men har i skrivande stund gått ner 30 kg och klassas idag som normal viktig av vården har inte gjort nån OP, prover visar ingen brist på vitaminer, dricker varken te eller kaffe, läsk till helgen då och då som är sockerfri (vet att de är annat skit i ) är ingen jätte konsument av gluten men de slinker absolut ner ibland, alkohol dricker jag typ 4-5 gånger per år om ens det, sover väldigt gott om natten så inte de heller, har Ifs haft enormt mycket jobb då jag jobbar som personlig assistent och där är de kris men dessa problem va även innan vi fick kris på jobbet men jobbstressen underlättar det ju inte, folsyra äter jag redan resten skulle jag avvakta med sa gyn då värdena låg bra redan 
    Låter ju inte som att det borde vara några större problem med kosten då.
    Ja kolla in dem, kan ju finnas bra tips där.
Svar på tråden Förvirrad