Förvirrad
Vänder mig hit då dem min närhet inte förstår.jag fick mens när jag var 11 och den har sen dag 1 varit regelbunden men enormt jobbig med rikliga blödningar (svårhanterat för en 11 åring ) för 2 år sedan slutade jag med preventivmedel och mensen var återigen regelbunden från första mensen, jag hade inte haft mens på flera år innan dess pga att jag får uvi varje menstruation (utrett och klart)
nu har vi försökt få barn i två års tid utan resultat (vi är under utredning)
Mars 2022 förändrades min mens först hade jag den i 14 dagar vilket jag aldrig haft tidigare för att sedan försvinna i 3 månader, och när den kom tillbaka pågick den i 3 veckor, under denna period va jag till gyn 2 gånger första gången när den inte dök upp och gravtesterna va neg och andra gången när den inte sluta, dem såg inge fel överhuvudtaget hade många mogna ägg och allt såg fin fint ut, efter detta så har den blivit jätte knasig alltid 1-2 veckor sen och under dessa dagar under förseningen är ett helvete själv, brösten är ömma ,mår konstant illa, extra känslig för dofter(de har jag alltid varit innan mens så den är inte ny) och de är såå störande, när dessa symptom kommer så tar jag alltid ett gravtest som kommer tillbaka negativt så hjärnan vet ju att det inte stämmer men kroppen säger nå helt annat. Gyn rycker på axlarna och ger mig pimperan mot illamåendet då postafen inte biter längre och är så trött på att behöva medicinera det för att kunna fungera och sköta jobbet, någon som känner igen sig eller är jag så ensam som de känns 😔