Haft kameran med under sex?
Har du / ni någon gång haft med er kameran under sex och fotat eller filmat när ni har sex?
Har du / ni någon gång haft med er kameran under sex och fotat eller filmat när ni har sex?
Japp,vid möten med "Hotwifes" så har det alltid varit ett av villkoren.
Det ska filmas,tas kort och skickas till den väntade mannen.
Lite småkul,men mest bökigt????
Haha ja, skulle spruta på hennes bröst men kom så hårt så jag sprutade på hennes näsa. Hon började skratta o drog in i näsan när hon skrattade. Allt finns på video
Igår kväll hade vi sex i soffan o vi avslutade med att jag pillade på henne till orgasm o efter det runkade hon av mig tills jag kom, det roliga var att vi låg jämsides o när jag sprutade flög det upp ända till hennes mungipor:) Så de va bara för henne att slicka sig runt munnen, hehe:) Filmat såklart!
Har hänt i nästan alla relationer som jag haft.
Ömsesidigt så klart.
Tycker att det är upphetsande när man gör det.
En del av tjejerna har dessutom planerat lite fotoideer innan. En del av dessa blev riktigt bra och sexiga.
Jag är kvinna och jag håller i kameran. Har en del goa filmer att njuta av.
Jag är kvinna och jag håller i kameran. Har en del goa filmer att njuta av.
Jag o sambon har fantiserat om att de hade varit najs om någon tredje part hade filmat o fotat oss när vi har sex. Hade varit upphetsande:) Visst får man till endel bra bilder o filmer själv men hade blivit bättre med någon som kunde ta dom perfekta vinklarna!
Jo men alltid lite komplicerat att hålla i den själv, ibland vill man fokusera på kvinnan med båda händerna.
Ja men det är krångligt. Det stör akten en del. Man skulle ha någon som kunde ta hand om fotandet medan man håller på. Haha :)
Oh ja! När jag har sex med andra män så filmas det och skickas hem till min man. Ibland får han se det live via webcam också.
Ja men det är krångligt. Det stör akten en del. Man skulle ha någon som kunde ta hand om fotandet medan man håller på. Haha :)
Brukar ta filmklipp som vi delar med min kompis, uppskattas😉
För länge sedan, alldeles i början av millenniet umgicks jag med en mycket underlig väninna som var ihop med en kille. Hon tyckte om att filma, allt möjligt och i alla möjliga situationer, hur som helst så filmade hon en akt med mig och killen efter en ganska absurd dag med ett absurt avslut.
För det första: man krypterar filen och lägger upp den på en säker molnserver. Krypteringsnyckeln har bara de inblandade parterna.
Man kan köra med mobilen eller mindre kamera, det finns behändiga stativ. Behövs idag ingen dedikerad videokamera.
Vill man vara ytterligare säker så har man saker på sig som försvårar identifikation, typ masker eller liknande. Rånarluvor går bra.
Men, först och främst, SAMTYCKE.