Inlägg från: Anonym (Sexgud i fantasin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sexgud i fantasin)

Haft kameran med under sex?

Anonym (Ja tyvärr) skrev 2023-01-21 11:53:59 följande:

Ja tyvärr. Alltså så jäkla osexigt jag låter när jag kommer. Visste att det var illa men att höra det på det sättet "utifrån" fy fan. Hade inte klandrat honom alls om han slutade ha sex med mig. Jag låter som en get.

Skrattande Det är nog inget att oroa sig för. Jag är säker på att han älskar hur du låter.
    Personligen tänder jag mycket mer på tanken att vi filmar än på att se på den efteråt. Det är något med kåtheten som gör att man känner sig som en sexgud som ligger med världens sexigaste kvinna. Lite rädd att den bilden skulle få sig en törn om vi faktiskt tittade på filmen Solig
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-01-22 11:24:52 följande:

När man tittar på amatörklipp är det ett märkligt fenomen som gör mig brydd.

Varför är det Aldrig kvinnan som håller i kameran??

Jo, såna klipp finns men dom är ovanliga. Men också väldigt mycket mer upphetsande. Det gör det mer troligt att hon är initiativtagare och inte bara gått med på att filma för att han tjatat.
    Anonym (BJ) skrev 2023-01-24 11:55:09 följande:

Jag o sambon har fantiserat om att de hade varit najs om någon tredje part hade filmat o fotat oss när vi har sex. Hade varit upphetsande:) Visst får man till endel bra bilder o filmer själv men hade blivit bättre med någon som kunde ta dom perfekta vinklarna! 

Är det inte det verkliga syftet med en selfiestick? Oskyldig
Svar på tråden Haft kameran med under sex?