• Anonym (Allmänt)

Haft kameran med under sex?

Har du / ni någon gång haft med er kameran under sex och fotat eller filmat när ni har sex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Haft kameran med under sex?
  • Dominant66

Självklart om båda har samtycke ang det!:)
    hänt flertal gånger.
    är alltid trevligt och kika samt fantiser tillbaka till något underbart!:)😍

• PunkPyret

Oja! Finns rätt många killar som har bilder på mig/oss. Jag hoppas att några av dem ibland tar fram några bilder och runkar och tänker att ¨hon var fan skön...¨

• Bjork525000
    PunkPyret skrev 2023-01-20 23:10:37 följande:

Oja! Finns rätt många killar som har bilder på mig/oss. Jag hoppas att några av dem ibland tar fram några bilder och runkar och tänker att ¨hon var fan skön...¨

Punkigt Pyret. Och härligt obrydd du verkar vara. 
  • PunkPyret
    Bjork525000 skrev 2023-01-20 23:17:02 följande:
    Punkigt Pyret. Och härligt obrydd du verkar vara. 
    Ja men det är lite härligt att tänka sig att någon runkar till bilder på mig. Hoppas att det är så!
  • Bjork525000
    PunkPyret skrev 2023-01-20 23:43:43 följande:
    Ja men det är lite härligt att tänka sig att någon runkar till bilder på mig. Hoppas att det är så!
    Det kan vi nog vara säkra på. 
  • OlleSQ

I dagens tid med mobiltelefoner som är lätta att ha med sig så är det nog extremt vanligt.

Givevis har man gjort det även långt tidigare och det är lite speciellt att ta fram ett fotoalbum på riktigt och titta på tillsammans. Väldigt mycket av känslan man hade då kan man förnimma även nu bara genom att se på dessa papperskopior.

• Anonym (Ja tyvärr)

Ja tyvärr. Alltså så jäkla osexigt jag låter när jag kommer. Visste att det var illa men att höra det på det sättet "utifrån" fy fan. Hade inte klandrat honom alls om han slutade ha sex med mig. Jag låter som en get.

• Anonym (Sexgud i fantasin)
    Anonym (Ja tyvärr) skrev 2023-01-21 11:53:59 följande:

Ja tyvärr. Alltså så jäkla osexigt jag låter när jag kommer. Visste att det var illa men att höra det på det sättet "utifrån" fy fan. Hade inte klandrat honom alls om han slutade ha sex med mig. Jag låter som en get.

Skrattande Det är nog inget att oroa sig för. Jag är säker på att han älskar hur du låter.
    Personligen tänder jag mycket mer på tanken att vi filmar än på att se på den efteråt. Det är något med kåtheten som gör att man känner sig som en sexgud som ligger med världens sexigaste kvinna. Lite rädd att den bilden skulle få sig en törn om vi faktiskt tittade på filmen Solig
  • Anonym (A)

Nej, har aldrig haft det.

• Anonym (Frågvis)

När man tittar på amatörklipp är det ett märkligt fenomen som gör mig brydd.

Varför är det Aldrig kvinnan som håller i kameran??

Svar på tråden Haft kameran med under sex?