• PunkPyret

Haft kameran med under sex?

Oja! Finns rätt många killar som har bilder på mig/oss. Jag hoppas att några av dem ibland tar fram några bilder och runkar och tänker att ¨hon var fan skön...¨

• PunkPyret
    Bjork525000 skrev 2023-01-20 23:17:02 följande:
    Punkigt Pyret. Och härligt obrydd du verkar vara. 
    Ja men det är lite härligt att tänka sig att någon runkar till bilder på mig. Hoppas att det är så!
  • PunkPyret
    Hugge47 skrev 2023-01-23 09:22:27 följande:

Har hänt i nästan alla relationer som jag haft. 
    Ömsesidigt så klart. 
    Tycker att det är upphetsande när man gör det. 
    En del av tjejerna har dessutom planerat lite fotoideer innan. En del av dessa blev riktigt bra och sexiga.

Hade en boyfriend för många år sedan, jag var 20+lite, som älskade att plåta mig halv- eller avklädd, och det skulle inte vara hemma utan utomhus. När vi hade gjort det ett par gånger rycktes jag med riktigt och blev väldigt tänd av att posera för honom och började själv tänka ut ställen vi kunde göra det på och kläder jag (nästan) skulle ha... 
    Sedan dess har jag alltid gillat att bli plåtad på det sättet, känner mig sexig och het, fortfarande nu i medelåldern
  • PunkPyret
    Postman skrev 2023-02-25 23:11:17 följande:

Ja men det är krångligt. Det stör akten en del. Man skulle ha någon som kunde ta hand om fotandet medan man håller på. Haha :)

Ja, det vore väl coolt! En kille som filmar, jag kan suga av honom som tack efteråt medan mannen ser på. 
Svar på tråden Haft kameran med under sex?