Svårt att hitta kvinna som man
Jag är kvinna, vill säga ngt i försvar mot dejtingkulturen idag och min upplevelse av det
Avstått sex och levt i celibat många år pga hemska erfarenheter som tagit år av bearbetning och tyvärr fått nya traumam som adderat till dem jag redan hade, blivit utnyttjad, sexualiserad, har inte hjälpt mig dirrekt att sex, känslor och relationer aldrig varit ngt man pratat om hemma, att ta hem en pojkvän hade varit starkt förknippat med skamm för mig, så hade aldrig det, pratade aldrig med vänner om sex, onani eller lust heller, har haft en traumatisk barndom och helt andra problem som stått ivägen för sånna upplevelser.
Sex var ngt destruktivt där jag blev utnyttjad och skadade mig själv i många år och kullar skadade mig.
Detta ledde till celibat i flera år.
Jag anses, snygg,sexig, tillmötesgånede, omtänksam osv. av andra
hatar hookup kulturen, tinder, krogragg, casual sex, jag vill inget hellre än att ha en riktig relation, verkar omöjligt via de här apparna eller samhällsstandarden idag, "du ska ligga runt, du ska leka av dig, du ska gilla casual sex,du ska va okej med att sexualisera din kropp och att andra gör det"
Ska jag träffa någon och lära känna någon får det vara IRL, på jobbet, i ngn förening, ta tillfällena att prata med folk i verkligheten
måste så långt bort som möjligt från den här polariserande internet kulturen som bara skapar större klyfta mellan killar och tjejer.
usch..