Svårt att hitta kvinna som man
Jag är en kille som har några år kvar till 40 och jag har aldrig haft en partner eller flickvän och haft sex någon enstaka gång för tio år sedan. Jag har nog inte varit på en riktig dejt heller.
Jag har försökt via nätet i ca 15 år, via föreningar och när man var yngre en hel del hemmafester. Nu när man blivit äldre har det blivit ännu svårare och jag börjar undra om ni tjejer inser hur svårt det är för oss killar att hitta någon? Det är så sjukt mycket lättare som tjej.
Jag är väldigt avundsjuk på er tjejer som kan hitta en dejt, ligg eller vad som helst egentligen. Hur ska en kille som mig lyckas? Jag duschar varje dag, har ett välbetalt jobb, egen lägenhet och bil har jag haft sedan 20-21.
Vardagen blir ganska ensam när man börjar bli äldre och man ser nästan alla runt omkring sig i ens ålder ha partner och barn och så vidare medan jag inte ens varit på min första dejt ännu. Det börjar kännas hopplöst.
Vad ska man göra?
Nej jag kan lätt hitta en random kille som vill åt min kropp men att hitta en man för relation, giftemål och barn är svårt. Och tillskickande från dig så rinner tiden ut för mig. Jag är nu 37 och har fullkomligt panik över att inte hinna få de barn jag vill ha (som jag anser är meningen med livet). Men jag hittar ingen vettig man som investerar i mig och skulle bli en bra pappa till barnen (där måste man vara petig! för vi kommer sitta fast med varandra pga av barnet).
jag har lätt att få killar men inte lätt att få seriösa relationer.