• Core

Svårt att hitta kvinna som man

Har du stil?

Du kan trolla upp dig från en trea till en sjua med rätt förutsättningar. Men få vågar, eller tänker på det.

• Core
    Anonym (Christer "Casanova" Carlsson-Nilsson) skrev 2023-01-16 15:28:19 följande:
    En kvinnlig bekant testade Happy Pancake och jag tror det var 2015,

Hon hade en väldight välskriven och trevlig text, men inga öppna bilder.

Första månaden fick hon över 300 mail. Var flera som skrev flera mail så inga 300 unika, men hur som helst ganska sjukt, enligt henne och mig.

Lägg därtill 100-tals med "gilla" och "flirtar med dig" från män som inte vet hur hon ser ut.

Blir en konstig verklighet.
    Jaha?

En nära vän som blev bedragen nyligen skaffade tinder på juldagen. Han har idkat samliv med 5 (!) st sedan dess. Och har många mer förslag.

Sen handlar det inte om kvinnors kräsenhet, utan om manlig desperation. Det är ungefär 70/30 män/kvinnor på tinder, så uppenbarligen har kvinnor en bredare marknad och män har det svårare, förutom de som ser riktigt bra ut.

Hade det statistikt varit tvärt om, hade också män valt med mer omsorg.
  • Core

Sen vill jag veta hur mycket ni anstränger er med det yttre?

De flesta kvinnor som är singel tränar, sminkar sig, håller snygg stil etc. Iallafall de som har män efter sig.

Går ni i samma gamla jeans och urtvättade piké, bygger ni inte upp er kropp? Ingenting är gratis. ansträng er mer.

Svar på tråden Svårt att hitta kvinna som man