Inlägg från: Anonym (Feldraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Feldraken)

Svårt att hitta kvinna som man

Anonym (Framåt) skrev 2023-01-15 21:52:24 följande:
    Försök sluta att jämföra dig. Man vet inte hur andra har det egentligen, man ser bara ytan.
    Nästan alla har inte partner, det vimlar av singlar.
    "Nästan alla har inte partner" stämmer inte alls. De flesta har partner.

• Anonym (Feldraken)
    Anonym (Kozzo) skrev 2023-01-16 10:39:52 följande:
    Men det är nästan bara de väldigt attraktiva männen som träffar någon på Tinder. Men nästan alla tjejer kan träffa någon där.
    Att få många matchningar är inte samma sak som att träffa någon. Ja, de snyggaste får flest matchingar, så långt stämmer det. Och ja, de kanske får knulla mer också. Men precis lika många kvinnor som män träffar sin partner. Det säger sig självt.
  • Anonym (Feldraken)
    Anonym (Christer "Casanova" Carlsson-Nilsson) skrev 2023-01-16 15:28:19 följande:
    En kvinnlig bekant testade Happy Pancake och jag tror det var 2015,

Hon hade en väldight välskriven och trevlig text, men inga öppna bilder.

Första månaden fick hon över 300 mail. Var flera som skrev flera mail så inga 300 unika, men hur som helst ganska sjukt, enligt henne och mig.

Lägg därtill 100-tals med "gilla" och "flirtar med dig" från män som inte vet hur hon ser ut.

Blir en konstig verklighet.
    Som sagt, vi får lära oss att skilja på antalet matchningar/gillningar och att faktiskt hitta en partner.

Hade själv ett HP-konto utan öppen bild 2018. Fick inte i närheten av så många. Kanske 20. Dock träffade jag en trevlig man som jag dejtade några gånger och fortfarande har kontakt med. Blev dock inte mer än så.

Verkligenheten må så annorlunda ut, men resultatet blir detsamma.
Svar på tråden Svårt att hitta kvinna som man