Vad är viktigast - ansiktet eller kroppen?
För mig är kroppen helt klart viktigast för att jag ska kunna känna attraktion. Det funkar så klart inte om hon ser ut som en trafikolycka i ansiktet men jag tenderar att tycka att rätt många olika ansikten är fina så länge de har ett fint leende.
Kroppen kommer naturligt att förändras med åldern men om en kvinna redan tar hand om sin kropp och har ett intresse för att träna och vara hälsosam är sannolikheten rätt bra att de kommer fortsätta ta hand om sig när det blir äldre och/eller fått barn också. Så ser iallafall min erfarenhet med folk jag har runt mig ut.
Tyvärr är ju kulturen idag så att även väldigt unga (runt 20 års åldern) kvinnor (och en hel del män) redan bär på en hel del övervikt och även i de fall de är smala har de för mycket kroppsfett eftersom de saknar muskler. Att folk är smal-fet har ju blivit en riktig grej.
Sen tror de att de kan kompensera genom att spackla på sig flera lager smink, ha lösögonfransar, lösnaglar, fillers, etc. Det är åt helsike när 24 åringar använder botox istället för att faktiskt ta hand om sin kropp genom träning och kosthållning.