Inlägg från: Anonym (Missy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Missy)

Vad gör folk som är nykterister?

Jag är inte nykterist men dricker väldigt sällan numera. Förra året blev det hela 3 gånger, vara en av gångerna 2 glas vin och sen somnade jag kl. 22 :P Jag har massor med vin hemma men blir sällan sugen på det eller vill dricka. Jag har väldigt bra helger och de går alltid för fort även utan alkohol. Är aldrig rastlös.

• Anonym (Missy)
    Anonym (Vinkärring) skrev 2023-01-13 18:28:10 följande:
    Jag blir så avundsjuk! Jag tycker ju själv att det är sjukt onödigt att dricka alkohol...ändå har jag hamnat i detta. Vill vara fräsch, pigg osv Men det slutar med att jag måste varva ner med vinSkrikandes

Önskar att jag va som duOskyldig Vad sysselsätter du dig med på helgerna?
    Jag gör nog samma som när jag drack vin, bara att jag gör det utan vin. Tänker ofta att jag borde ta ett glas innan vinet blir gammat men kommer mej inte för att göra det. 
    Jag städar, tvättar, organiserar och rensar i hemmet, ser på film/ serier, spelar nåt online-spel, umgås med barnen när de är hemma och vill umgås (stora barn som mest är på rummet och som bor växelvist). Ibland far jag och kollar i butiker på stan eller nån loppis. Som sagt, aldrig rastlös och helgerna går för fort. 
Svar på tråden Vad gör folk som är nykterister?