Utredning/insemination/ivf 2023
Snacka om att det varit tyst här från mig, har haft det lite körigt i livet 😅
Precis så är det, man tappar lite glädjen. Men som du säger så är det ju väldigt skönt att man vet att man nu får stöd av vården. De kan ju inte styra över naturens gång men de gör ju iallafall allt de kan för att skapa de allra bästa förutsättningarna 🙏🏻❤️
Hoppas du får svar på dina prover relativt fort 😊
Här höll jag på att bryta ihop, när jag för första gången i mitt liv ville ha mens så blev den sen. Den var beräknad i lördags men hade inte en droppe blod på flera dagar.. Men imorse, ÄNTLIGEN! Hade blivit ombedd att ringa kliniken innan jag tog första sprutan för att bara försäkra oss om att det är mens och inte ens bortfallsblödning (pga typ utebliven ägglossning). Men det är väldigt tydligt att det är mens så nu har jag grönt ljus att börja med sprutor imorgon! Så läskigt och spännande på samma gång!
Om processen går som den ska så blir det väl omsättning om ca 2 veckor då, men mycket kan ju hända på vägen!
Mycket kan hända men vi här inne är väl nånstans välförberedda på det så det här grejar du! Försök tänka positivt, ta dagen som den kommer och våga oxå drömma och längta hihi.