• Nandez

Farmen 2023

I kväll börjar Farmen, här kan vi prata om stort och smått om programmet 

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2023
  • Nandez
    Teresiat skrev 2023-01-17 20:20:19 följande:
    Att känslor uppstår är ju ok, men att spela på känslor och att sträva efter att bli mer intim med en person genom att vilseleda den är inte ok.. Han gör det så utstuderat och uttalat, han borde diskas faktiskt.
    Otroligt elakt
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-17 20:25:34 följande:
    Ja det var Vitors kommentar som fick mig och bli fly förbannad. Han gick över gränsen, men det verkar som att prduktionen ignorerar allt. Ut med denna människa.
    Hoppas att han åker ut
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-17 20:29:16 följande:
    Det var för många år sen en kille och tjej fatta tycke om varann, men det var äkta. Dem blev ett par efter programmet.
    Okej
  • molly50
    Teresiat skrev 2023-01-17 20:20:19 följande:
    Att känslor uppstår är ju ok, men att spela på känslor och att sträva efter att bli mer intim med en person genom att vilseleda den är inte ok.. Han gör det så utstuderat och uttalat, han borde diskas faktiskt.
    Ja,jag håller med dig. 
  • molly50
    Johannus skrev 2023-01-17 20:29:16 följande:
    Det var för många år sen en kille och tjej fatta tycke om varann, men det var äkta. Dem blev ett par efter programmet.
    Ok. Minns inte det faktiskt. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2023-01-17 22:07:53 följande:
    Ok. Minns inte det faktiskt. 
    När detta par var med i Farmen var dom 2 sista av att vinna Farmen. Hittar inte på nätet heller och det är ganska många år sen.
  • molly50
    Johannus skrev 2023-01-17 22:13:21 följande:
    När detta par var med i Farmen var dom 2 sista av att vinna Farmen. Hittar inte på nätet heller och det är ganska många år sen.
    Ok. Ja,det går kanske att hitta om man söker. Men det var inte så noga. 
  • lövet2

Jag håller med alla övriga om Viktor. Det har funnits killar tidigare i Farmens historia, som härjat vilt bland tjejerna, men då har de helt enkelt varit ute efter någonting "kul" eller spännande för att stå ut med allt jobbigt på Farmen. Den här Viktor, som medvetet siktar in sig på tjejer som han kan utnyttja för att vinna, nej det är för sliskigt!

Trist att Madde lämnade programmet.

• molly50
    lövet2 skrev 2023-01-17 22:38:05 följande:

Jag håller med alla övriga om Viktor. Det har funnits killar tidigare i Farmens historia, som härjat vilt bland tjejerna, men då har de helt enkelt varit ute efter någonting "kul" eller spännande för att stå ut med allt jobbigt på Farmen. Den här Viktor, som medvetet siktar in sig på tjejer som han kan utnyttja för att vinna, nej det är för sliskigt!

Kan bara hålla med.
    Hoppas att tjejerna genomskådar honom snart. 
  • Nandez
    lövet2 skrev 2023-01-17 22:38:05 följande:

Jag håller med dig
Svar på tråden Farmen 2023