• Nandez

Farmen 2023

I kväll börjar Farmen, här kan vi prata om stort och smått om programmet 

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2023
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-01-17 19:57:52 följande:
    Ja,verkligen! Jag hoppas att Julia genomskådar honom snart. 
    Och de andra med,för den delen. 
    Kunde inte hålla med dig mera, han är hemsk
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-17 19:59:15 följande:
    Vilket snack denna Viktor har Fy 17......Julia kommer nog bli förbannad och må dåligt när hon hör vad han pratar om. Han är falsk, elak jäkel. 

Ja Viktor och Eddie kan åka ut på en gång.
    Ja, verkligen
  • molly50
    Johannus skrev 2023-01-17 19:59:15 följande:
    Vilket snack denna Viktor har Fy 17......Julia kommer nog bli förbannad och må dåligt när hon hör vad han pratar om. Han är falsk, elak jäkel. 

Ja Viktor och Eddie kan åka ut på en gång.
    Ja,precis. Kan bara hålla med dig. 
  • molly50
    Nandez skrev 2023-01-17 19:59:37 följande:
    Kunde inte hålla med dig mera, han är hemsk
    Ja,riktigt vidrig.
  • Teresiat
    molly50 skrev 2023-01-17 19:56:00 följande:

Vilken falsk jäkel han är,Viktor. 
    Hopas han åker ut snart. 

Har bara sett 2 säsonger men han tar alla priser i oetiskt spel och paktande. Att redan efter några få avsnitt göra sig solklart ovärdig farmenvinnare är inget att vara stolt över. Hoppas han åker ut ass. 
  • Johannus

Att leka med Julias känslor och ljuga henne om att han tycker om henne är REN Mobbning. Tycker nästa att produktionen borde ta ett snack med Viktor att han ska diskvaliseras från programmet. 

• Teresiat
    Johannus skrev 2023-01-17 20:05:52 följande:

Att leka med Julias känslor och ljuga henne om att han tycker om henne är REN Mobbning. Tycker nästa att produktionen borde ta ett snack med Viktor att han ska diskvaliseras från programmet. 

Instämmer! Känns som sexuellt utnyttjande när man tänker efter ?! Det var Viktors kommentar i slutet som fick mig att gå in här och diskutera. Går han inte över gränsen ?!
  • Teresiat

Nu vet vi inte om de har haft sex. Men gilla, hångla, bjuda in till att sova ihop och totalt vilseleda den andra på detta sätt känns inte ok. Har det hänt ngt likande under någon annan säsong?

• molly50
    Teresiat skrev 2023-01-17 20:01:40 följande:
    Har bara sett 2 säsonger men han tar alla priser i oetiskt spel och paktande. Att redan efter några få avsnitt göra sig solklart ovärdig farmenvinnare är inget att vara stolt över. Hoppas han åker ut ass. 
    Ja,jag håller med dig helt och hållet.
    Jag blir äcklad av honom. 
  • molly50
    Teresiat skrev 2023-01-17 20:13:35 följande:

Nu vet vi inte om de har haft sex. Men gilla, hångla, bjuda in till att sova ihop och totalt vilseleda den andra på detta sätt känns inte ok. Har det hänt ngt likande under någon annan säsong?

Jag minns inte om någon har haft ihop det med någon annan på Farmen.
    Men är han ute efter att ragga till sig storbondeposten så borde han ha sökt sig till Paradise hotel istället. 
Svar på tråden Farmen 2023