Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Farmen 2023

Viktor kallar Artin för pajas. Men den enda som är en pajas där är Viktor själv. 

• molly50
    lövet2 skrev 2023-02-28 21:46:46 följande:

När man tror att Viktor inte kan sjunka djupare, då gör han det. Jag fick rysningar när han pratade om Tora. Att hon är lojal, så han vill hålla sig nära henne. Sedan, när han utnyttjat henne färdigt, då blir det så "roligt" att se hennes min när hon fattar hur lättlurad hon var ...

Ja,precis.
    Jag blir rent ut sagt äcklad av honom.
    Nu har det visserligen sagts att han har blivit tillsagd av produktionen att spela lite så här.
    Men man har väl också ett eget val om man vill göra det eller ej. 
  • molly50

Vilket bord de har fått till till paviljongen. Högt och vingligt.
    Undrar om Viktor verkligen har lyssnat ordentligt på Wincents instruktioner. 

• molly50

Hur kan Assi och Tora ens tänka tanken på att spela med Viktor och Kristoffer? Framförallt Viktor. 

• molly50
    lövet2 skrev 2023-03-01 22:50:13 följande:

Så himla snyggt förkläde och cykeln är jag också förtjust i! Men undrar om Viktor går på känsla och väljer Artin till förstekämpe?

Ja,de blev fina.

Ja,det skulle inte förvåna mig.
    Men å andra sidan så komer ju de andra tillbaka från Torpet också,så kanske han väljer någn av dem.
    Men med tanke på hur han har pratat om Artin så. 
  • molly50

De börjar pakta mot Viktor.
    Jag håller med dem om att Viktor inte har något på Farmen att göra.
    Han glider omkring på en räkmacka och lyfter inte ett finger för att hjälpa till med något.
    Då ska man inte vinna. Då ska man ut.

• molly50
    smulpaj01 skrev 2023-03-03 11:27:33 följande:
    Han vill vara med i love island också. Suck, han inser nog inte hur mkt han gör bort sig,
    Han borde väl ha sökt till Paradise hotel eller nåt direkt.
    På Farmen passar han inte. 
  • molly50
    lövet2 skrev 2023-03-03 14:48:39 följande:
    Ja, med Eddie borta, så blev Viktor tvungen att tänka själv, och då blev det Christoffer. Men vem väljer Christoffer? Assi kanske? Nej, jag tror hon tar honom i kunskap. Men Tora? Där har han en chans. För jag tror inte han tar någon från Torpet, även om de hinner komma tillbaka.
    Ja,precis.

Ja,det blir intressant att se vem han väljer.
    Oavsett vem det blir och vem som pker ut så hoppas jag de inte väljer Viktor till storbonde igen. 
Svar på tråden Farmen 2023