Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Farmen 2023

Artin blev anderkämpe. Och nu är det dags för Tinget. 

• molly50

Artin valde kunskap.
    Men är att sätta ihop en hink och fylla den med vatten verkligen kunskap?

• molly50

Risken är att Viktor blir storbonde nästa vecka. Men jag hoppas verkligen inte det. 

• molly50
    lövet2 skrev 2023-02-26 22:20:12 följande:
    Jag tror det blir Artin. Eddie verkade imponerad av att Artin var ärlig och höll sin del av avtalet, så jag tror att även Eddie håller sitt löfte. Men jag blev förvånad när han inte valde Asiatou som andrakämpe. Han hade haft bättre chans mot henne. Jag kommer i alla fall att sakna Eddie.
    Ja,det är också möjligt. 
    Och man såg ju i spoilern inför nästa avsnitt att han skriver i brevet att han är en man som håller sina löften.

Ja,jag hade ju hellre haft Eddie kvar än Viktor. 
  • molly50
    lövet2 skrev 2023-02-27 20:27:09 följande:
    Ingen vidare storbonde heller. Försöker pruta med Wincent för att komma lindrigt undan och ge alla farmare ett onödigt uppdrag - nej, jag är inte imponerad.

Ja,precis. Nej,verkligen inte jag heller.
    Och Eddie sjönk i mina ögon när han bröt sitt löfte til Artin.
    Falskspel till tusen. 
    Men nu är han ju inte kvar så.
    Vi får hoppas att Viktor inte vinner. 

• molly50
    smulpaj01 skrev 2023-02-28 05:38:25 följande:
    Viktor är verkligen den som är minst värdig vinnare. Sen verkar inte direkt "smart", bara det att han tror att vincent pratar någon gammaldags svenska när han sa att vattnet ska sjuda. Hur kan man INTE veta vad det betyder? Dessutom är han lat, falsk, oärlig och verkar tro att han är guds svar till alla kvinnor - herregud, killen har inget attraktivt alls.
    Exakt! Jag kan bara hålla med dig.
    Och dessutom skryter han om att han är så smart när han spelar och alla andra är så dumma som inte fattar det.
    Han är väl i så fall den dummaste av dem alla. 
    Nej,det finns verkligen inget attraktivt hos honom.
Svar på tråden Farmen 2023