Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2023

Viktor vilken hybris, har inte varit med om  maken

• Nandez
    molly50 skrev 2023-01-22 21:00:20 följande:
    Och Eddie är så självsäker och tror att han kommer att få stanna kvar i storbondestugan.4Men jag hoppas verkligen att Julia tänker till nu. 
    Det verkar som om hon gör det och väljer en annan storbonde
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-01-22 21:01:00 följande:
    Nej,inte jag heller. 
    Hade jag varit där så hade jag gjort mig osams med honom. 
    Samma här, hade nog rykt ihop med honom
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-01-22 21:34:15 följande:
    Jag hoppas det. Men hon sa ju samtidigt att hon inte har något emot någon av dem,tyckte jag mig höta.
    Men jag hoppas jag hörde fel. 
    Tyckte att Viktor var lite upprörd över valet men kan ha fel, vi får se i morgon
  • Nandez
    lövet2 skrev 2023-01-22 21:47:43 följande:
    Läskigt hur dålig Julia blev efter tävlingen! Men hon tycker nog det var värt det, eftersom det fick henne att inse hur lite hon betyder för Viktor. Eddie verkade åtminstone få sig en tankeställare och komma i håg att det var människor inblandade  och inte bara spelpjäser. Men Viktor ... oj oj oj!
    Hans slippriga kommentarer till Linda var så pinsamma att jag satt med en skämskudde här hemma! Jag tror inte Linda blev så glad heller. Sedan var han den minst brydda av alla, när Julia blev dålig. Och så raka spåret tillbaka till gården för att försöka flirta in sig hos Karin.

Jag hoppas och tror att Julia valde Cia till storbonde. De verkade gilla varandra, och Cia är inte inblandad i pakten.
    Tror Karin kan bli vald då Julia sa att hon litade på henne, vi får se i kväll
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-01-22 21:51:00 följande:
    Ok. Ja,vi får se imorgon. 
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-01-22 21:52:54 följande:
    Ja,det var läskigt.

Ja,Viktor är helt enkelt vidrig.
    Jag hoppas att Julia har genomskådat honom nu och väljer någon annan till storbonde.
    T ex Cia. 
    Det verkade som om Julia genomskådat honom
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-01-22 21:54:22 följande:
    Eddie kanske insåg att det är människor inblandade.
    Men sen satt han i storbondestigan och var så självsäker och trodde att han skulle få stanna kvar i storbondestugan.
    Jag hoppas de får sig en rejäl överraskning imorgon. 
    Det hoppas jag med
  • Nandez
    Beccus skrev 2023-01-23 05:36:21 följande:
    Viktor är genomrutten. Hade jag kunnat hoppa in i tvn och ge honom en rejäl käftsmäll och utskällning så hade jag gjort det. Jag hade skämts ihjäl om min son hade betett sig så i tv. Hoppas verkligen alla andra genomskådar honom nu så han kan åka ut. Riktigt jävla vidrig människa. 
    Jag håller med dig
Svar på tråden Farmen 2023