Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2023

molly50 skrev 2023-01-19 20:48:54 följande:
    Skönt att jag inte är ensam då.  smile1.gif
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-19 20:50:32 följande:
    Jag känner likadant
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-19 22:07:47 följande:
    På söndag kommer jag nog inte skriva nåt då jag reser till södra Sverige. Har ingen FL på mobilen. Vet inte heller hur man laddar ner det. 
    Kommer att sakna dig
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-19 23:21:41 följande:
    Jag kommer att sakna er och att få skriva av mig Skrattande
    Hoppas att du får en trevlig  resa

Förstår det
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-19 23:26:02 följande:
    Jag kollar om jag kan få på telefon FL annars lånar jag dotterns dator.

Tack jag med hoppas det blir en trevlig resa, men jag är rädd för att flyga.
    Ja, låna hennes dator

Det går nog bra
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-20 19:38:05 följande:
    Jag ska försöka låna doterns dator, bara det att datorn är i ett annat rum än tv. Hemma har jag datorn och tv:n bredvid varann.
    Hoppas att det går att lösa
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-20 19:58:27 följande:
    Om inte annat så får jag skriva mig i kapp när jag är hemma igen Skrattande
    Okej men du kommer att vara saknad
  • Nandez
    Johannus skrev 2023-01-20 20:11:52 följande:
    Ja ni får veta att jag kommer att sakna ert skrivande. Det är uppiggande att se er skriva varje kväll då jag sitter ensam i min lägenhet.
    Vännen
  • Nandez
    lövet2 skrev 2023-01-20 20:45:23 följande:
    Har sett hela veckans Farmen och Torpet nu. Gillar båda killarna som är på Torpet. Den ene är lite för mycket inne på pakter, men annars är han bra. Blondies son gillar jag, fast jag minns att jag inte gillade Blondie när han var med. Jag hoppas i alla fall att Sandrorna slappnar av lite medan de är där. Det är tatueringar och fysträning för hela slanten annars!
    Det låter som att Tova ska välja Julia som andrakämpe och tänker få ut henne. I så fall väljer hon väl Viktor till storbonde, så då blir han nöjd. Jag tror ändå att han kommer att bli avslöjad av tjejerna. Han räknar nog inte med att de ska prata med varandra så mycket som de gör. Det lär nog komma fram vad han sysslar med!
    Hoppas verkligen att det kommer fram
Svar på tråden Farmen 2023