• Nandez

Farmen 2023

I kväll börjar Farmen, här kan vi prata om stort och smått om programmet 

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2023
  • smulpaj01
    molly50 skrev 2023-02-27 21:12:21 följande:

Ja,precis. Nej,verkligen inte jag heller.
    Och Eddie sjönk i mina ögon när han bröt sitt löfte til Artin.
    Falskspel till tusen. 
    Men nu är han ju inte kvar så.
    Vi får hoppas att Viktor inte vinner. 

Viktor är verkligen den som är minst värdig vinnare. Sen verkar inte direkt "smart", bara det att han tror att vincent pratar någon gammaldags svenska när han sa att vattnet ska sjuda. Hur kan man INTE veta vad det betyder? Dessutom är han lat, falsk, oärlig och verkar tro att han är guds svar till alla kvinnor - herregud, killen har inget attraktivt alls.
  • molly50
    smulpaj01 skrev 2023-02-28 05:38:25 följande:
    Viktor är verkligen den som är minst värdig vinnare. Sen verkar inte direkt "smart", bara det att han tror att vincent pratar någon gammaldags svenska när han sa att vattnet ska sjuda. Hur kan man INTE veta vad det betyder? Dessutom är han lat, falsk, oärlig och verkar tro att han är guds svar till alla kvinnor - herregud, killen har inget attraktivt alls.
    Exakt! Jag kan bara hålla med dig.
    Och dessutom skryter han om att han är så smart när han spelar och alla andra är så dumma som inte fattar det.
    Han är väl i så fall den dummaste av dem alla. 
    Nej,det finns verkligen inget attraktivt hos honom.
  • molly50

Viktor kallar Artin för pajas. Men den enda som är en pajas där är Viktor själv. 

• lövet2

När man tror att Viktor inte kan sjunka djupare, då gör han det. Jag fick rysningar när han pratade om Tora. Att hon är lojal, så han vill hålla sig nära henne. Sedan, när han utnyttjat henne färdigt, då blir det så "roligt" att se hennes min när hon fattar hur lättlurad hon var ...

• molly50
    lövet2 skrev 2023-02-28 21:46:46 följande:

När man tror att Viktor inte kan sjunka djupare, då gör han det. Jag fick rysningar när han pratade om Tora. Att hon är lojal, så han vill hålla sig nära henne. Sedan, när han utnyttjat henne färdigt, då blir det så "roligt" att se hennes min när hon fattar hur lättlurad hon var ...

Ja,precis.
    Jag blir rent ut sagt äcklad av honom.
    Nu har det visserligen sagts att han har blivit tillsagd av produktionen att spela lite så här.
    Men man har väl också ett eget val om man vill göra det eller ej. 
  • molly50

Vilket bord de har fått till till paviljongen. Högt och vingligt.
    Undrar om Viktor verkligen har lyssnat ordentligt på Wincents instruktioner. 

• molly50

Hur kan Assi och Tora ens tänka tanken på att spela med Viktor och Kristoffer? Framförallt Viktor.