• Nandez

Farmen 2023

I kväll börjar Farmen, här kan vi prata om stort och smått om programmet 

Väl mött

• Svar på tråden Farmen 2023
  • lövet2

Himla bra att Tora blev storbonde!
    Just nu ser jag bara 3 personer som möjliga vinnare i Farmen. Det är Tora, Sandra och Nebil. De jobbar hårt, vill lära sig och springer inte runt och ljuger för alla.

• molly50
    lövet2 skrev 2023-02-20 21:32:59 följande:

Just nu ser jag bara 3 personer som möjliga vinnare i Farmen. Det är Tora, Sandra och Nebil. De jobbar hårt, vill lära sig och springer inte runt och ljuger för alla.

Ja,jag kan bara hålla med dig. 
  • Ekdahl

Alltid lika fascinerande i dokusåpor att de inte förstår vikten av rent spel. Tror de på riktigt att det är hållbart i längden?

Även om det nu skulle ha en marginell fördel i själva tävlingen (vilket jag är tveksam till) så är det betydligt värre att framställa sig som oärlig och beräknande. Men antar att det är så de är i verkliga livet också och där gäller samma sak. Ärligt spel lönar sig i längden.
  • Nandez
    Himla bra att Tora blev storbonde! smile1.gif
    Ja, så bra att Tora blev storbonde
  • Nandez
    Ekdahl skrev 2023-02-21 16:51:33 följande:
    Alltid lika fascinerande i dokusåpor att de inte förstår vikten av rent spel. Tror de på riktigt att det är hållbart i längden?

Även om det nu skulle ha en marginell fördel i själva tävlingen (vilket jag är tveksam till) så är det betydligt värre att framställa sig som oärlig och beräknande. Men antar att det är så de är i verkliga livet också och där gäller samma sak. Ärligt spel lönar sig i längden.
    Ja ärligt spel lönar sig i längden
  • molly50
    Nandez skrev 2023-02-21 19:36:07 följande:

Dom måste bli bättre på att ta hand om djuren 

Ja,verkligen!