Föredrar kvinnor långa eller korta män?
Det är väl som det mesta som anses attraktivt, att det är det som särskiljer könen som man dras till. Män har en ganska rak och kantig kroppsform, kvinnor är mer runda och mjuka, alltså anses kurviga kvinnor vara 'kvinnliga' och därför attraktiva för män. På samma sätt är män i allmänhet längre än kvinnor, alltså anses långa män vara extra 'manliga'.
Sedan är såklart längd relativt, speciellt i dessa globala dagar då vi inte längre lever relativt isolerat i en enda folkgrupp, så i har större variation i utseende i populationen.
Jag tycker det är väldigt manligt med långa män (och med 'lång' menar jag typ >190 cm). Å andra sidan kan jag tycka att korta män (<175 cm) ofta har väldigt tilltalande proportioner. Det enda jag helst velat är att min partner är längre än vad jag är, men det är inte så svårt eftersom de flesta män faktiskt är det, då jag är 160cm (även om jag har mött män som varit kortare än jag).
Men, jag antar att TS bara är den senaste i raden av trådar på ämnet "Kvinnor är dumma och inkonsekventa och det är deras överdrivna kräsenhet som gör att jag inte får ligga och de är dumma mot mig och det är jättesynd om mig. Nämnde jag att kvinnor är dumma?"