• Sanlin90

BIM februari 2023

Kan ju va allt från äl+8-15
    kunde inte hålla mig ju :/
  • Sanlin90
    Embarazada skrev 2023-02-21 10:19:40 följande:
    Jag ser tyvärr ingenting? 🤔
    Det syns knappt så jag förstår det!
  • Sanlin90
    ladylovely skrev 2023-02-21 12:59:37 följande:

Nu blev jag ställd...

Testade ju positivt i fredags, eller egentligen i torsdags.
    Testat med stickor efter det och sett det öka.

Tog nyss ett vecko cb och då står det .. inte gravid.
    Frågan är nu... Är det för tidigt med sånt test eller har jag råkat ut för missfall igen?! För utspätt urin?

Urinen kanske va för utspädd, hoppas verkligen det är så!
  • Sanlin90

Jag har bestämt mig att det är den här månaden jag får plus! mina bröst spänner sjukt mycket fortfarande och jg är så trött så det är sjukt åt det. 

• Sanlin90

Så tråkigt att se att det inte gick vägen för två av er :(

Jag har haft molvärk och illamående idag men negativa test :(

• Sanlin90

Jag är troligen på äl+10 och luras troligen med av min kropp, mådde rysligt illa igår hela dagen, det har redan börjat idag men negativt test. 

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 07:36:35 följande:

Enligt temp och ägglossningstest är jag äl+10! Så bim om 4 dagar. Men testet ska ändå ha 92% från fyra dagar innan? 

Jag är på äl+10 oxå (troligen) men jag har bim på lördag, har kort lutealfas :(
  • Sanlin90

Syskonförsök det va tvärnegativt på vanliga test idag med! Men jag känner av lite illamående och molvärk idag med, igår kändes det som mensen skulle komma så illa va det!

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 08:50:06 följande:

EXAKT samma här Sanlin!!! Har haft sådan sjuk molvärk denna cykel från en vecka efter ägglossning att jag flera dagar på kvällen gått och lagt mig för de gör så ont. mer ont än jag brukar ha vid mens? brukar knappt ha mensvärk alls liksom. Så de känns ju verkligen som att det är något där inne som rotar bo!!! 

Jag kände så med läste att äl+9 är vanligaste dagen för implantation med, funderar på om jag mådde illa pga smärtan tom som kom och gick, den är lite mildare idag och även illamåendet. 
Svar på tråden BIM februari 2023