• Sanlin90

BIM februari 2023

Syskonförsök jag känner samma, jag har inte kånt mig så med i andra månadstrådar mina inlägg har ofta ignorerats så jag är glad att jag får stöttning i den här ❤️❤️
  • Sanlin90

Kom på att jag har en bok jag skrev lite om första delen av graviditeten i förra gången, ska försöka leta upp den!

• Sanlin90

Då va det kört den här gången :( hade en så bra känsla ju :( men har jättemensvärk nu och tempen sjönk och negativt test så duktigt kört är det tom!
  • Sanlin90

Grattis Ladylovely!!

ne otroligt besviken men nu börjar mensvärken släppa men det lär väll inte finnas andra orsaker till att tempen droppar ändå. 

• Sanlin90

Min dagtemp har ökat lite igen men det är ju inte tillförlitligt även att jag bara haft det lungt men jag blir yr som tusan så det glittrar framför ögonen hela tiden 

• Sanlin90
    t123 skrev 2023-02-17 11:04:26 följande:
    Har du gjort nåt mer test även fast tempen gick ner?
    Ja jag tog ett babyplan early men det va tvär negativt sitter och väntar tiden på ett abblo pharma till nu men det lär va neg. 
  • Sanlin90

Morgonen och förmiddagen låg tempen på typ 36,29-36.35 men nu har den gått upp till 36,75 igen som den brukar va efter äl på dagen jag är varm och jättehård i magen som jag aldrig varit innan men hört att man kan bli det innan mens. 

• Sanlin90

Jag är så besviken på min kropp, blöder inte än men det börjar nog inatt? har den sjukaste pmsen genom tiderna idag, pendlar mellan vrålarg och att ligga och vrålgråta. 

Svar på tråden BIM februari 2023