-
-
Kom på att jag har en bok jag skrev lite om första delen av graviditeten i förra gången, ska försöka leta upp den!
-
Jag har jättelåg temp ikväll så antar att det är kört :(
-
Då va det kört den här gången :( hade en så bra känsla ju :( men har jättemensvärk nu och tempen sjönk och negativt test så duktigt kört är det tom! -
Grattis Ladylovely!!
ne otroligt besviken men nu börjar mensvärken släppa men det lär väll inte finnas andra orsaker till att tempen droppar ändå. -
Min dagtemp har ökat lite igen men det är ju inte tillförlitligt även att jag bara haft det lungt men jag blir yr som tusan så det glittrar framför ögonen hela tiden
-
Ja jag tog ett babyplan early men det va tvär negativt sitter och väntar tiden på ett abblo pharma till nu men det lär va neg.t123 skrev 2023-02-17 11:04:26 följande:Har du gjort nåt mer test även fast tempen gick ner?
-
Det va negativt idag :(
-
Morgonen och förmiddagen låg tempen på typ 36,29-36.35 men nu har den gått upp till 36,75 igen som den brukar va efter äl på dagen jag är varm och jättehård i magen som jag aldrig varit innan men hört att man kan bli det innan mens.
-
Jag är så besviken på min kropp, blöder inte än men det börjar nog inatt? har den sjukaste pmsen genom tiderna idag, pendlar mellan vrålarg och att ligga och vrålgråta.