BIM februari 2023
Det ser ut som ett plus 😍 instämmer med syskonförsök, testa med digitalt
Det ser ut som ett plus 😍 instämmer med syskonförsök, testa med digitalt
Grattis Ellie21 ! 😍❤️ hoppas de går vägen ❤️
Trefaldigmästareikärlek: hade kanske räknat med ÄL då när du kände, alltså 8 feb eller vilken dag de va och räknat därifrån😊
Ett nervöst försök med ett tidigt test idag på morgonen, på BIM-3 så lyckades det stå GRAVID!!👏🏼
Dock har jag så svårt att landa i det och våga glädjas, då jag fick tidigt missfall i jan. Plussade och 4 dagar senare fick jag kraftig blödning. Hade jag inte plussat hade jag endast tänkt att mensen var sen. Så nu får man ta en dag i taget och försöka ligna nerverna!
T123: åh stort grattis !!! 😍❤️ Känns som många plussar. Hoppas ni smittar av er till oss andra 🥰
T123: testade du bara då eller testade du något innan med?
Jag har haft känningar men just nu mår jag bara pms dåligt. Molvärkt, frusen, trött och huvudvärk.
Jag testade idag, superblankt ! Min temp dippade lite lätt så om min temp inte följer samma mönster och dippar ner innan BIM så kommer jag testa på lördag 😊🙏 spännande att du hade så ! Kände att äh de e pms de e kört i och med negativa testet men har några dagar kvar innan bim så hoppas verkligen
Ems99: Åh superstort grattis 😍❤️ !!
Sanlin90: då har vi ev BIM samtidigt, min temp håller sig hög vilket är positivt men negativt test igår så har lite blandade känslor. Hoppas nu att jag bara testade för tidigt
Sanlin: samma här, superblankt 😫 hade varit så kul att ha lyckats och kunnat visa de idag för mannen 💕 Nu ska jag inte testa förrän BIM +1 (söndag) om inte mensen dykt upp innan. Har lite mer molvärk idag
Foodie jag har oxå mer molvärk idag, den kommer och går lixom, jag uteslöt gårdagens temp för jag sov såmre på förnatten men om den ändå stämmer kan det kanske varit implantationsdipp.
Jag kissar oftare sen igår oxå! Och har sån huvudvärk idag!
Sanlin: Härligt dock med högre temp låter lovande ! Min temp sjönk lite från igår med fortfarande högt, tycker grafen ser bra ut så nu är de nervöst att de bara ska dippa 😶
Här har de hänt en hel del sen jag kollade in sist 😍😍
Vad är det jag ser Sanlin !? Eventuellt positivt, åhhh håller tummarna 😍😍 ser väldigt bra ut iaf men har ingen erfarnhet av de stickorna, Är det något testa tidigt test? Känner nämligen inte igen de gula stickorna 😊
Ladylovely, de ser positivt ut hoppas de blir starkare imorgon 😍😍
Så jäkla kul Med så många plus denna gång, man blir liksom själv pepp 🤣❤️
Jag var hos gyn idag på parbesök.
Progesteron visade högt (80 något) så jag släpper ägg, iaf denna cykel. Men vi har lämnat blodprover för förberedande inför IVF ansökan, spolning kommer ske om 1.5 vecka och om inget skett den cykeln så blir det letrozol. Mannen ska med lämna prover för att se att allt ser ok ut för honom.
Även om de e segt att de inte tagit sig ännu så är det ändå skönt att man är igång med fertilitetsundersökning. Nervös inför spolningen dock, så hoppas de tagit sig denna gång men känns som mensen är på G och alla PMS tecken är här 😅 tempen är hög men börjar sakta gå neråt
Jag måste bara säga till er allihop att jag är så glad att jag hittade hit denna månad! Att vara själv med alla dessa tankar och i denna process som kvinna (mannen förstår ju inte heeeelt hur han än försöker) är ärligt psykiskt utmattande och sååå jobbigt. Känns SÅ skönt att öppet och helt ärligt få dela allt med er fantastiska tjejer. Peppa varandra, heja på varandra och vara ledsna med varandra när och om en får försöka igen. TACK. Jag behövde er denna månad ❤️ håller tummarna för oss alla så hårt och gläds så med alla plus som blir.😍
Haha ja kul att man kan samlas här och prata som ni säger man är ganska ensam annars 🥰
Trefaldigmästareikärlek: wohoo !
Sanlin: noo mät inte på kvällen de kan va väldigt missvisande. Håller tummarna att de visar bra på morgonen 😊
Stort grattis !!! 😍❤️
Tråkigt Sanlin, min temp störtdök imorse med och mensvärk på det så kört här med.
Hejar på er andra fortfarande! 💕
Spännande, tog du test för de är väl BIM idag för dig? Kan ju varit något avvikande