BIM februari 2023
Idag kom tanten tyvärr så nu hoppar jag in här. trist när man har så lång cykel att det känns som evigheter till nästa
Idag kom tanten tyvärr så nu hoppar jag in här. trist när man har så lång cykel att det känns som evigheter till nästa
Nellygirl93: jag har lite som dig, lång cykler som varierar mellan 30-40 dagar 😅 segt
Kör temp och jag kör ÄL tester i många dagar och kollar sekret för att inte missa 😅
Stort grattis till alla plus, blev lång läsning men är så glad för er alla som plussat !
Inte gått in på FL på ett tag, kände att jag behövde pausen denna gång i och med bokat gynbesök. Lämnade prover och vi ska på dubbelbesök och påbörja fertilitetsutredning. Gyn såg att jag skulle ha ÄL igår och idag så vi kör på och hoppas på att det tar sig denna månad ! Ska tillbaka i veckan för att ta nya prover för att säkerställa att ägget släpper 😊 Hade hoppats att de skulle tagit sig tills nu men skönt att veta att det ändå går framåt.
Trefaldigmästareikärlek: skönt att få lite svar. Visste du om sen tidigare att du hade PCOS?
Qwerty: Det var en kluring. Kan ju va så som de skriver att du har kvar hormonerna eller en ny graviditet. Kanske bra att avvakta och ta nya tester om 1 vecka för att se vad det säger då?
Qwerty: Stort grattis ! Hoppas de stannar och växer sig starkt nu 💕🥰
Fyran4: Stort grattis!! Och tack för hoppet du ger för oss som försökt ett tag nu 🥰
Inte personligen men läst flera som fått i andra temptrådar, så länge den är högre än vanligt som inte dimper under linjen så har du chans 😊
Vi har försökt att få barn i 1 år, tycker min kurva ser lite konstig ut denna månad..någon som vart med om en kurva som går lite upp och ner och ändå blivit gravida?
Ettanvandarnamn123: Solklar positivt test ! Ååh så himla glad för dig att det nu blev din tur 😄💕 stort grattis !
Med tanke på att du är förbi BIM så ska du kunna testa när som 😊 ditt test du visade här var superstarkt så jag hade inte oroat mig att ta testet mitt på dagen
Själv är man på ÄL +3 och väntar tills man själv får testa 😅 Ska tillbaka I veckan till gyn för att ge blodprov för att se att ägget släppte. Min tempkurva indikerar på det.