• smulan57

BIM februari 2023

Syskonförsök: Förtydligande - menar alltså att det inte borde skada allt för mycket under denna period när man inte vet om man är/kommer att bli gravid, lät nästan som att jag förespråkade under själva graviditeten 😂

• smulan57

Tog nytt test idag, Graviditetskollens vanliga. 
    Jag ser något?!?! 

Testade ett RFSU också i samma urin: 

• smulan57
    Syskonförsök skrev 2023-02-19 08:49:25 följande:

Men ja!!! Jag vågade inte notera något på gårdagens bilder för de var såååååå vagt!! men dessa ser jag på😍😍😍🌟 hur många dagar innan bim är det?? Digitalt visar säkert imorgon på morgonurin (om du inte har kvar urinet nu och ska testa med digitalt på de med!)

😭😭😭😭❤️ vågar inte hoppas på för mycket men känns inte som att jag inbillar mig. 

Enligt app så är det 3 dagar till bim, ÄL +12 så fortfarande tidigt.. Har inga digitala men har en drös stickor i badrumsskåpet så jag får testa imorgonbitti igen. 

Här har resten torkat lite, men vet att man inte ska avläsa efter 5 min: 

• smulan57

Tack för alla grattishälsningar ❤️ vågar nog inte ta det som ett definitivt positivt, har försökt nu i drygt 1 år och vet inte och jag klarar av att bli besviken. Svårt att tänka logiskt, mardröm ifall mensen kommer på tisdag och jag återigen fått för mig något.. 

Jag ska testa imorgonbitti eller ikväll om jag lyckas hålla mig! Håller tummarna för er alla andra och annars tar vi nya tag 🌟

• smulan57
    Syskonförsök skrev 2023-02-19 12:35:34 följande:

Alltså jag måste bara fråga alla här inne om någon av er haft en väldig mensvärk i livmodern (känns inte som äggstockar/ligament utan endast livmodern) en vecka innan mens?

Jag har mer värk nu än jag någonsin har under mensen, så pass att jag känt det hela dagen och vill krypa ihop lite i fosterställning och tycka synd om mig😂

jag börjar noja för om de endera är något som är fel eller om de kan betyda att ägget fäst och de är den sjukaste molvärken eller vad händer. 🤷🏼?♀️ Jag har aldrig haft urinvägsinfektion eller något sådant om de kan vara något sånt men de gör ju inget ont när jag kissar.

Någon som känner igen sig och haft så någon gång?

Känner verkligen igen mig! Har varit förstoppad och kände liknande värk som den du beskriver förra veckan, typ som mensvärk men ändå inte. Fick ömma bröst för två dagar sedan och känt mig allmänt varm och febrig nu innan BIM. Håller tummarna för dig 😍
  • smulan57
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-02-19 14:21:03 följande:

Fick nu mer blod på pappret men det var JÄTTEslemmig klarröd liten blödning? Förlåt för beskrivningen, men vadan detta? Tänk typ äggviteflytning fast en blodig sån. Har aldrig haft så vid mens. Den är inte klumpig men seg snarare. Inputs/förslag? 

Förlåt men är lite ouppdaterad! :) Såg på listan att du hade BIM 14/2- är detta den första blödningen du haft nu imorse denna cykel? 
  • smulan57

Jag förstår! Är så snurrigt när man ej har koll på ÄL.. jag gick runt och trodde i flera månader att jag hade ÄL på dag 14 men själva verket snarare kring dag 18.. 

Är det mycket blod när du torkar dig? Är ju märkligt om det är mensen som kommer tidigt också?? 

• smulan57

Ligger i soffan och funderar på att hålla mig två timmar till från att kissa, har ändå en massa test hemma.. har fortfarande inte smält det svaaaga testen från imorse. Man har drömt om detta ögonblick och nu är det som att jag inte vågar tro på det förrän jag gått över BIM 

• smulan57

Stskonförsök & Trefaldigmästarrikärlek: 
    TACK för pepp ❤️ Visade era meddelanden till sambon och sa ?jag tror vi kan börja vara glada nu?!!!! 😂 
    Vi båda är vara rädda att bli besvikna, men börjar sakta inse nu. 

Sannet: vi sitter lite i samma båt - GRATTIS❤️❤️ 

Jag tog nytt test imorse, nog fasen är det lite starkare. Tog två olika test igen fö att säkerställa att jag inte hallucinerar 😂

• smulan57

Syskonförsök: du har nog rätt 😂 Tack så mycket!! ❤️ Hänger kvar i tråden och håller tummarna för er andra 🌟

Sannet: Jag förstår förvirringen.. det var helt blankt imorse då alltså eller kunde man ana ett streck? Jag har inget bra svar eller teori tyvärr 😔 

• smulan57

Vill tipsa om fertilitetsglidmedel och kosttillskott jag och min sambo testade denna cykel där jag plussade! Försökt utan lycka nästan i 1 år, beställde detta förra månaden. Kanske ett sammanträffande men hade läst många positiva erfarenheter innan vi beställde , tips iaf 😃

Svar på tråden BIM februari 2023