BIM februari 2023
Ja det är SÅ tröttsamt det där? jag håller tummarna att det inte är inbillning nu utan din tur denna gång ❤️
Ja det är SÅ tröttsamt det där? jag håller tummarna att det inte är inbillning nu utan din tur denna gång ❤️
Jag är så nyfiken att jag har lust att säga köp två digitala, kissa inte på några timmar och drick inte massor och testa redan ikväll!!! Tror fasen de kommer säga gravid så pass starkt det ändå syntes på ditt test häromdagen redan!!!
jobbar kontorstider och hade slut på tester. Ska köpa ett digitalt idag om jag hinner och sen testa imorgon🥰
återkommer med uppdatering
MEN JA!!!! GRATTIS ❤️❤️❤️❤️
Tro mig, jag förstår EXAKT din känsla❤️ suttit där själv! exakt av denna anledning jag började skriva här med er allihop, en behöver pepp och ventilera denna jobbiga tid. Det blir du snart om de inte var dags nu❤️ men kolla om ett par dagar eller invänta efter bim om du kan!
Syskonförsök : Verkligen tack för dina ord! ❤️ Vet inte vad jag ska tro, men hoppet är det sista som lämnar en även om jag har deppat ihop totalt nu. Jag hoppas bara det går vägen snart om det inte går denna gång. Tack än en gång för dina ord, uppskattar det så mycket! ❤️❤️
Ont i högra äggstocken idag, gör ju inte det bättre för nu är jag ju halvt hysterisk över det istället. 😩😂
När har du bim? Jag ser en skugga men jag har tyvärr själv fått skuggor på babyplan. Är den rosa i färg (vilket du ser bäst i verkligheten) är det ett gott tecken och prova om några dagar om det ökat i så fall!
håller tummarna!
Bara nyfiken men vilket försök och är det barn nr 2 alltså Dolloop? Några specifika känningar innan du testade? :)
Tack snälla allihop för gratulationerna! Har varit så himla gråtfärdig mellan vabb och glädje. ❤️❤️❤️
Jag hoppas ni alla får ett plus tsm snart så vi kan glädjas pt varandra med ❤️❤️ lägger till mig på listan nu då jag äntligen fattat hur man gör 😅😅
Lägger till mig på listan!
Det är så svagt på bild att jag knappt vet vad jag ser och tyvärr lika gärna kan vara spök enligt erfarenhet. Prova igen imorgon eller om ett par dagar! Hur nära bim? Håller tummarna!
Jag skulle tro att endera försökt ett ägg släppa 25/26 och misslyckades och det släpper ett nu istället ELLER så har du chans på tvillingar denna omgång ;) lycka till!
Men alltså HJÄLP, vad håller min kropp på med?!
Så kul för dig! ❤️
Hej! ☺️
det här blir barn nummer 3, jag vill säga 3-4 försöket nu. Den här gången inga känningar me än molvärk och ryggvärk som vägrar släppa. Oerhört trött med😅 med barn 2 hade jag en satans halsbränna men då räknade jag inte med att bli gravid och plussade i v 5-6.
Jag hade också en väldigt varierande cykel likadan som dig men började med både rosenrot och munkpeppar som fick den att bli regelbunden! (Båda äts från mensens första dag till ägglossning och sen slutar man). Rekommenderar det varmt! Istället för att oftast landa på 43 dagar i snitt så har jag oftast en cykel på 28-30 dagar nu och väldigt mycket lättare att hitta ägglossningen snabbt!
Japp dollo ältester, först var bim den 15/2 sedan följde jag äl-testerna som antydde på 7/2. Så jag vet inte. Plus att min cykel varierar mellan 26-45 dagar 🤦?♀️🤷?♀️