• Dollooo

BIM februari 2023

Syskonförsök skrev 2023-01-29 18:59:18 följande:

Men de där är ju inte ens svagt!!! GRATTIS ❤️ nu vill vi bara se det växa sig starkare och starkare 😍 
    Visade till och med maken som inte är sådan test-junkie som mig och han såg det också direkt!

näääämen på riktigt! hehe tack tack! Hela ditt meddelande gjorde mig helt exalterad🤣❤️ men precis nu håller vi tummarna för ett starkare streck för oss båda! 

jag vet vad du menar på din bild på vänster men de nu jag märkte det efter att du skrev det, men vi ger inte upp och så försök testa igen kanske om två dagar? ❤️❤️

• Dollooo
    Syskonförsök skrev 2023-01-29 19:13:31 följande:

Håller tummarna!🥰

Nu blev det fel, det är inte mitt, kommeterade bara Sannets bild!

Jag själv håller fortfarande på med digitala äl testerna;)

Haha förlåt så tokigt!!❤️ försöker fortfarande förstå mig på det här med familjeliv 😅😅
  • Dollooo
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-29 19:46:53 följande:

Dollooo, ska det vara ett plus eller endast ett sträck? Iiih är så spänd för er skull 😍 Hoppas verkligen!
    Om det tagit sig för oss ska jag vänta till alla hjärtans dag och ge test + ett par strumpor med texten "worlds greatest dad" på till min sambo hade jag tänkt 🤭😍

det ska vara ett streck 🤭 var tvungen att dubbelkolla hemsidan men har infogat bilden om vad som skrevs! 

men gud sååå gulligt!! Håller tummar och tår för dig verkligen. 

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-29 19:37:48 följande:

Haha 😂

Ja jag trodde också det, men när jag kollade på andra bilder på de testerna så ska det sitta där. 😳 Men jag vågar verkligen inte tro någonting. Jag vill bara så gärna 😩 Årsdag med mannen på onsdag, så hade varit så fint med ett positivt test i present. ❤️

OBS!! LÅNAD bild!!

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-29 19:46:53 följande:

Dollooo, ska det vara ett plus eller endast ett sträck? Iiih är så spänd för er skull 😍 Hoppas verkligen!
    Om det tagit sig för oss ska jag vänta till alla hjärtans dag och ge test + ett par strumpor med texten "worlds greatest dad" på till min sambo hade jag tänkt 🤭😍

Men hallå Sannet!!! Ditt test är ju ett plus dååå!!! Omg!! 🥰🥰Jag väntar med säga grattis tills du känner dig hundra procent säker men det kommer säkert bli ett starkare streck i veckan. 

ååhh vilken fin ide! Vi hoppas att det går igenom. Kanske ta digital test längre fram och få tydligare svar ☺️☺️

• Dollooo
    studerade skrev 2023-01-29 22:16:40 följande:

Ååå grattis till alla + starka som svaga ❤️ längtar till | | på mitt  test på tisdag. Jag e gravid, allt känns som de ❤️❤️ vill bara se | | på stickan ❤️

Lycka till på tisdag ❤️❤️ håller tummarna för dig! 🥰

• Dollooo
    Syskonförsök skrev 2023-01-30 08:00:05 följande:

Dolooo och Sannet - har ni tagit några nya tester idag att visa?? ❤️❤️

jobbar kontorstider och hade slut på tester. Ska köpa ett digitalt idag om jag hinner och sen testa imorgon🥰

återkommer med uppdatering

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-30 08:30:17 följande:

Jag är helt tom.. 
    Tog ett CB ultra tidigt imorse som så vackert printade ?Inte Gravid?. Vill bara gråta. 😔
    Inte ge upp än, det är ju 2-3 dagar till BIM om man utgår från 24 dagar sedan ÄL, men just nu är jag bara så ledsen. Jag HATAR det testet. Den texten är så otroligt svår att se!! 😔

jag förstår känslan ❤️ fick två såna förra veckan. Ge inte upp, låt BIM passera och hoppas på att du bara fått låg utslag på testet. Der finns fortfarande lite hopp och chans kvar❤️

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-30 08:57:21 följande:

Fina du, tack för dina ord!! ❤️
    Är bara så uppgiven! Läst lite om det testen från CB och inte alla som diggar det, men ja.. Försöker att bara inte ge upp, men just nu är jag så nere. 😔

3,5 månad sen jag slutade med Cerazette minipiller efter att ätit dem till och ifrån uppåt 7-8 år, så kan ju egentligen inte ta för givet att kroppen är redo, men man hoppas ju.. 

ge inte upp hoppet❤️❤️ vi hoppas på en fortsatt utebliven mens och ett kommande plus. 

jag fick liksom negativt två dagar på raken och sedan svagt positiv dagen efter så hopp finns det för dig med. 

• Dollooo
    Syskonförsök skrev 2023-01-30 11:53:10 följande:

Jag är så nyfiken att jag har lust att säga köp två digitala, kissa inte på några timmar och drick inte massor och testa redan ikväll!!! Tror fasen de kommer säga gravid så pass starkt det ändå syntes på ditt test häromdagen redan!!! 

Jag drog hem tidigare då dottern mådde dåligt och självklart köpte jag ett test på vägen hem! Och du har så rätt Syskonförsök 🥹🥹 det stod gravid!! Började storböla såklart! ❤️❤️❤️😭 
  • Dollooo

Tack snälla allihop för gratulationerna! Har varit så himla gråtfärdig mellan vabb och glädje. ❤️❤️❤️

Jag hoppas ni alla får ett plus tsm snart så vi kan glädjas pt varandra med ❤️❤️ lägger till mig på listan nu då jag äntligen fattat hur man gör 😅😅

Lägger till mig på listan!

1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
    1/2 Sannet, 1:a barnet, 2:a försöket.
    1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket
    2/2 Dollooo, 3e barnet, tredje-fjärde försöket
    3/2 Loulou92, 1a barnet, 4e försöket
    3/2 Blomman8877,2à barnet, 1e försöket 
    4/2 Bär, 3:e barnet, 1 försöket.
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket
    4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket
    4/2 Nellygirl93, 1 barnet
    4/2 Laura90, 1 barnet, 7 försöket
    4/2 Magnolia010, 1 barnet 
    5/2 studerande 5 barnet ca 7 försöket? 
    5/2 82lindis - fjärde barnet, 7e försöket
    6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket
    7/2 timochi, 1a barnet
    7/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket 
    8/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöke
    8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.
    8/2 Amaaanda00 1:à barnet, 9 försöket. Tempar med NC
    9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma
    9/2 Qwerty 4e barnet, 3e föröket.
    12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket
    12/2 Cykelhjul, 1a barnet
    14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket 
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
    16/2 Frufröken12, 2a barnet, 3e försöket
    16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket
    16/2 Syskonförsök 2 barnet, försök 10
    18/2 ovantadedrommen, 2 barnet, försök 3
    19/2 kazi2, 2a barnet, 14e försöket
    19/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    19/2 MommyA, 3 barnet, försökt i 1,5 år efter sent missfall. 
    20/2 Foodie, 1a barnet
    20/2 A13xandra13, 2a barnet, 9e försöket
    20/2 smulan57, 1:a barnet, försök 10
    21/2 fruffe, 2a barnet, 2a försöket
    21/2 Kattihatt 1a barnet, 2a försöket
    23/2 - Embarazada - 3:e barnet, 7:e försöket
    24/2 - Zizzom - 1a barnet, 9e försöket
    28/2 - Barbastraisend - 2a barnet, 10e försöket

Plussat: 
    Dollooo
Svar på tråden BIM februari 2023