• Dollooo

BIM februari 2023

Hej !!

jag hoppar in här då jag tror BIM är 2/2. 

Fick barn 2022 i januari på 4e försöket och nu vill gärna ha ett syskon till. Detta blir mitt tredje försök. 

har Någon symptom som de vill dela med sig av? 😊

• Dollooo
    Blomman8877 skrev 2023-01-28 13:29:25 följande:
    Jag har molvärk till och från samt vita tjocka flytningar hela luktfria, BIM 3/2 
    Jag har exakt samma symtom som du samt ryggvärk. Är också otroligt förstoppad senaste dagarna. 
  • Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-28 19:58:21 följande:

Igår och idag har jag noterar följande: 
    Fredag: Positivt ÄL-test på morgonen (RFSU). Mycket svagt positivt graviditetstest (RFSU vanligt). Hugger i vänstra bröstet. Tryck runt revbenen. Ont. Mår illa. Lite kramper liknande mensvärk, men ändå inte. Spänner över magen, hugger/sticker lite på vänster sida. Stickningar ner mot blygdläpparna. Ömma och känsliga bröst. Hugger/ molande värk höger sida nertill.

Idag: Neg. ÄL-test + grav.test (CB ultratidigt + RFSU vanligt på morgonurin. Dagens andra urin = nästan pos. ÄL-test och neg. Grav.test (båda RFSU vanliga). Grav.test inte helt blankt, något verkar finnas där. Ömma bröst. Sticker och kliar i vänstra bröstet (som det stack och högg i igår). Illamående stundvis. Stickningar där nere.

Jag blir verkligen galen på detta 😅 Beräknad ÄL 18-19/1. 

men så tokigt 😅 jag hoppas att det blir ett tydligare utslag på gravve testet snart! Tog ett testet idag och det var negativt men vet om jag inbillade mig att något höll på synas till där nästa streck skulle vara. 

Jag hoppas iaf på att göra ett nytt test på måndag morgon. 

• Dollooo
    Blomman8877 skrev 2023-01-28 21:44:09 följande:
    Åh! Jag är också förstoppad, uppsvälld o gasig! 

åh!! vi får hoppas att det är på gång snart! Håller tummarna för fler symtom. När har du tänkt att testa? 😊

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-28 21:44:51 följande:
    Håller tummarna för oss ❤️
    Jag siktar också på måndag nu. 

håller tummarna med ❤️ uppdatera gärna. 

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-28 23:23:46 följande:
    Håller tummarna för dig 😍

Åååh, jag hoppas verkligen 😍❤️

kunde inte hålla mig från att testa imorse ???????? och jag vet fan inte hur jag ska tyda testet. Jag kände direkt på mig att jag inte höll den tillräckligt länge under kisstrålen! 

men skickar bild så får ni ge input 😋

• Dollooo
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-29 16:13:10 följande:

Dolloo jag tycker det ser pos ut, nästan så jag törs mig på ett grattis 😍😊
    Vi fick en till ökning nu tre dagar efter äl, dock ligger sonen i magsjuka och jag mår lite tjyvens jag med 😪 Så högst osäkert att vi får till det idag.. 

på riktigt?? visade min syster och hon höll med. Ska försöka ta digitalt i veckan och hoppas på att det står tydligare. Så pirrigt verkligen om det är ett plus! 🥰🥰 

Åhh krya på er! jag förstår, hoppas du får lite ork senare. 

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-29 16:43:22 följande:

Dollooo : jag ser något på det testet med!! 😍

Såhär ser mitt test ut. Vågar inte tro eller hoppas något. Men jag vill!!! ❤️

jag vill inte tro att jag stirra mig blint men jag att jag ser ett pågående streck hos dig med! ❤️ vi får hoppas att det starkare i veckan. Kanske testa igen på tisdag då vi skulle egentligen testat imorgon!😅 Vi håller hoppet upp

• Dollooo
    Blomman8877 skrev 2023-01-29 18:07:19 följande:
    jag vet inte? Dudå??? :)

testade idag hehe. Har lagt in en bild lite längre upp 🤭

Svar på tråden BIM februari 2023