Inlägg från: Elisabeth83 |Visa alla inlägg
  • Elisabeth83

BIM februari 2023

Syskonförsök skrev 2023-02-20 19:07:07 följande:

Det låter konstigt? händer inte mig! 

kan det vara något eller är de samma hela tiden? När är bim?

Jag har haft lite varierande cykel så just nu vet jag inte. Trodde först ÄL +10/11 men kan vara ÄL +3. Om det är det senaste så stämmer det ju inte att det skulle kunna vara något, för tidigt. 
  • Elisabeth83

Jag får ta och göra det. Lite nervöst! 

Hade du testat nu du också med RFSU?

Syskonförsök skrev 2023-02-20 19:32:27 följande:

Då tror jag äl+10 och att det är något ❤️❤️ prova igen imorgon med morgonurin!!!

• Elisabeth83

Vad spännande! Har du precis plussat?

t123 skrev 2023-02-20 19:39:18 följande:

Tycker det såg ut som mitt gjorde samma dag som jag fick positivt med digitalt, 1-2 veckor. Supersvagt verkligen!

• Elisabeth83

Mixtrade lite med bilden. Är nog lite för snett för att vara ett riktigt streck. Aja, morgondagen får visa 😊
  • Elisabeth83
    Syskonförsök skrev 2023-02-20 20:58:48 följande:

Jag är fortfarande sex dagar innan bim (äl+8). Har massa tester så provar säkert varje morgon men räknar inte med att de visar än på ett par dagar om de är något men kan inte hålla mig från att testa!!

Att du lyckats hålla dig hittills 😊 Jag är alldeles för otålig! jag håller tummarna att det blir ett fint plus på stickan när du väl testar!
  • Elisabeth83

Åh grattis!! hur mår du?

t123 skrev 2023-02-20 21:17:09 följande:
    Ja, för en vecka sedan precis idag! Kan lägga in en bild, det var extremt svagt. Fick alltså 1-2 i samma urin då. Negativt dagen innan, men tre dagar senare fick jag 2-3 veckor på digitalt så det gick snabbt framåt 😅

• Elisabeth83

kunde inte hålla mig och tog ett testa tidigt.. syntes ett svagt streck. Men nu läste jag att man kan få falskt positivt om man är i klimakteriet.. är ju ändå 40 så kanske är det som spökar! Någon som vet något mer om det?
  • Elisabeth83

Jag blödde lite i början av graviditeten när jag väntade nr 3. Behöver inte vara mens. Håller tummarna! 😊

Lulu1987 skrev 2023-02-21 19:42:01 följande:

Tänkte testa imorgon med CB's early (Bim på Fredag om den håller tiden, har lite skiftande cykel). 

Självklart fick jag dock klarrött blod, bara några små droppar när jag kände med papper runt livmodertappen...kommer inget på papper om jag torkar mig "vanligt". 

Jaja, får väl se om det är mens på g denna månad också. 

• Elisabeth83

Jag ser absolut 😊

Sannet skrev 2023-02-22 06:30:37 följande:

Dagens test, vet inte vad jag ska tro. Men ett ytterst svagt streck existerar. 
  • Elisabeth83

Här är mitt. Först tyckte jag mig se en svag linje men nu ser jag den inte. Blev nog inget den här gången heller.
  • Elisabeth83

Jag sitter i samma båt. Brösten känns lite annorlunda.. molvärk.. trött.. men digitalt visade inte gravid. Kan du ha haft senare ägglossning?

Syskonförsök skrev 2023-02-23 06:33:37 följande:

Glömde tillägga att det var ett digitalt ultratidigt så det känsliga av dem! 

• Elisabeth83

Idag kom testerna från testlagret jag beställde för ett tag sen. Kunde ju inte låta bli.. jag som inte skulle testa mer?  såg ett svagt streck. Blir spännande att se om det är något. 

• Elisabeth83
    Swn skrev 2023-02-23 15:31:55 följande:

Såg en svag skugga på mitt test idag på morgonen. La filter på bilden och visst är det något? Vill dock kunna se det tydligt utan filter! BIM på lördag, detta blir spännande! 
    Spännande! Jag ser också 😊 
  • Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-02-24 13:31:16 följande:
    Tog ett test nu för en stund sen, lär varit rejält utspätt då jag druckit som en kalv. Kunde ana ett streck, men osäker på om det är spön/torkstreck.

Var tvungen att laborera lite med bilden för att få det på bild. Tydligare IRL.

Jag ser ett streck. När var du BIM? 
Svar på tråden BIM februari 2023