BIM februari 2023
Det låter konstigt? händer inte mig!
kan det vara något eller är de samma hela tiden? När är bim?
Det låter konstigt? händer inte mig!
kan det vara något eller är de samma hela tiden? När är bim?
Jag får ta och göra det. Lite nervöst!
Hade du testat nu du också med RFSU?
Då tror jag äl+10 och att det är något ❤️❤️ prova igen imorgon med morgonurin!!!
Vad spännande! Har du precis plussat?
Tycker det såg ut som mitt gjorde samma dag som jag fick positivt med digitalt, 1-2 veckor. Supersvagt verkligen!
Jag är fortfarande sex dagar innan bim (äl+8). Har massa tester så provar säkert varje morgon men räknar inte med att de visar än på ett par dagar om de är något men kan inte hålla mig från att testa!!
Åh grattis!! hur mår du?
Jag blödde lite i början av graviditeten när jag väntade nr 3. Behöver inte vara mens. Håller tummarna! 😊
Tänkte testa imorgon med CB's early (Bim på Fredag om den håller tiden, har lite skiftande cykel).
Självklart fick jag dock klarrött blod, bara några små droppar när jag kände med papper runt livmodertappen...kommer inget på papper om jag torkar mig "vanligt".
Jaja, får väl se om det är mens på g denna månad också.
Jag ser absolut 😊
Jag sitter i samma båt. Brösten känns lite annorlunda.. molvärk.. trött.. men digitalt visade inte gravid. Kan du ha haft senare ägglossning?
Glömde tillägga att det var ett digitalt ultratidigt så det känsliga av dem!
Idag kom testerna från testlagret jag beställde för ett tag sen. Kunde ju inte låta bli.. jag som inte skulle testa mer? såg ett svagt streck. Blir spännande att se om det är något.
Var tvungen att laborera lite med bilden för att få det på bild. Tydligare IRL.
Här kom också mensen idag. Fortsätter i mars-tråden. Lycka till alla.