Inlägg från: Elisabeth83 |Visa alla inlägg
  • Elisabeth83

BIM februari 2023

Hoppar in. Tog sig inte i januari. Har inte känt av någon ägglossningsvärk än som jag brukar.. kanske inte får någon ÄL den här månaden. Så ingen aning om BIM men runt 4/2 skulle jag tro.

• Elisabeth83

Yes, jag hade alltid sån mensvärk och ipren var det enda som hjälpte.. fick ta det varje månad. Efter att ha försökt ett halvår läste jag om just detta och månaden jag inte tog Ipren blev jag gravid direkt. Om det var en slump eller inte vet jag såklart inte. 

Cykelhjul skrev 2023-01-27 18:51:49 följande:

Hej tjejer!

Jag kanske är sist på bollen men visste ni detta? Vi är ju ett gäng här inne som försökt en längre tid.
    Kanske old news för vissa men verkligen nyheter för mig som är beroende av treo 😅

• Elisabeth83

Tack för att du kikade :) Jag vet inte var jag är i cykeln. Brukar alltid känna av ÄL (får ont) men har inte gjort det den här månaden. Så kan  hända att jag inte ens haft ägglossning. Men så svårt att låta bli att testa ;) 

Syskonförsök skrev 2023-01-30 19:22:03 följande:

Det är så svagt på bild att jag knappt vet vad jag ser och tyvärr lika gärna kan vara spök enligt erfarenhet. Prova igen imorgon eller om ett par dagar! Hur nära bim? Håller tummarna

• Elisabeth83

Tog nämligen detta i morse. Men blev också så himla svagt så det inte riktigt fastnar på bild. Men man får väl tålmodigt vänta 😅
  • Elisabeth83
    Minmillis skrev 2023-01-30 19:35:00 följande:

Någon som har koll hur stor skillnad de är på morgon urin o inte innan bim? Fick ett tydligt rosa streck på ett vanligt test som mäter från 25 idag på morgonen. Sen så höll mig 4 timmar på kvällen o tog ett digitalt som är ett "testa tidigt" o de sa inte gravid? Ska ta nytt i morgon på morgonen men blev väldigt förvirrad 😳 tänkte att om jag får ett streck på ett test som mäter från 25 så borde de visat gravid på de tidiga även om de inte va morgon urin. 

Hade du druckit mycket innan? Det kan säkert spela in. Har du bim snart?

• Elisabeth83
    Lyksa skrev 2023-01-30 19:55:32 följande:
    Jag har bim på onsdag! Den är rosa, tydligt och syns i alla vinklar. Detta är inom 3 minuter och 4 minuter. 
    Grattis! 💕
  • Elisabeth83

💕 Tror inte det blev något för min del heller. Känns som om mensen kommer vilken sekund som helst. Testade neg i morse också.

Bär skrev 2023-02-02 19:58:28 följande:

Här tror jag att det inte blev något denna gång.. 
    Är 2 dagar innan BIM, negativa test och började igår få rosa på papper när jag torkar mig efter toabesök.. Vilket jag brukar kunna få innan mens.. 

Besviken trots att jag försökt intalat mig själv att vi nog inte kommer lyckas på första försöket igen som vi gjorde med våra 2 första barn.. Men man hade ju ändå lite hopp över det...

• Elisabeth83

Tycker alltid jag får svaga plus med dessa RFSU. Det dyker upp efter ca 1 minut. Synligt i 2-3 min och sen liksom försvinner. Eller är det bara färgrester? 

Svar på tråden BIM februari 2023