Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Spännande! Något är det ju🥰 hoppas de blir starkare!

Själv är jag på bim-4 idag och provade ett rfsu test (vanlig). En liten skugga finns där men svår att få på bild och tar inget för givet utan provar om de är tydligare imorgon innan jag vågar på mig ett digitalt jag har hemma🥺❤️ 

Sannet skrev 2023-02-22 06:30:37 följande:

Dagens test, vet inte vad jag ska tro. Men ett ytterst svagt streck existerar. 
  • Syskonförsök

Men usch vilken besvikelse!🥺 kramar ❤️❤️❤️

ladylovely skrev 2023-02-22 06:58:05 följande:
    Mina test är helt blanka idag 5 dagar efter bim. Precis som vid de 2 gångerna innan jag testat plus. Så jag inväntar monsterblödningen 😔
    Tur jag har en remiss till gyn till veckan så de kan reda ut vad som är fel...

Lycka till allihopa 💖
  • Syskonförsök

Tror absolut det redan nu syns på digitalt om de är det du är orolig för!

Grattis😍

Andromeda326 skrev 2023-02-22 07:18:47 följande:

Så sjukt, vi började försöka i juli och nu ser det ut att bli något äntligen. Bim-6 men har känt mig så skum så tog ett test och där fanns två streck!

Slutar testa i veckan nu och tar ett digitalt test på söndag Hjärta
  • Syskonförsök

Stirrat mig blind på ditt lilla streck på RFSU testet du lagt upp tidigare! Att det lilla lilla på RFSU var redan 1-2 på digitalt! Ångrar att jag inte tog digitalt imorse nästan. Mitt lilla streck var väldigt likt ditt! Hoppas de är tydligare imorgon så blir det digitalt ❤️

t123 skrev 2023-02-20 21:17:09 följande:
    Ja, för en vecka sedan precis idag! Kan lägga in en bild, det var extremt svagt. Fick alltså 1-2 i samma urin då. Negativt dagen innan, men tre dagar senare fick jag 2-3 veckor på digitalt så det gick snabbt framåt 😅
  • Syskonförsök

Men nej vad tråkigt att höra! ❤️ 

t123 skrev 2023-02-22 13:47:47 följande:
    Åh ja men gör det imorgon! MEN för mig gick det inte vägen tyvärr, vet inte om det extremt svaga strecket har med det att göra eller ej förstås, men ändå! Några dagar senare fick jag ju 2-3 på digitalt, men i måndags fick jag en liten blödning, knappt synlig. Igår ingenting men idag desto mer, och testet visar Inte gravid. Känns helt okej, jag hade inte riktigt hunnit ta till mig det och det känns skönt att hormonerna verkar vara på god väg ur kroppen såhär snabbt! Nytt försök i mars ☺️

Men är så spänd på att se om det blir positivt för dig! Så uppdatera gärna 😍
  • Syskonförsök

Tvivlar oavsett vad läkare sagt idag. Jag tror absolut du var gravid MEN det var säkert en kemisk graviditet, de kan inte se det nu i efterhand men jag tvivlar att testen visade fel. Håller tummarna för nästa gång ❤️

ladylovely skrev 2023-02-17 07:55:42 följande:

Det var inget spök 🥰

• Syskonförsök

Jag är så övertygad om att jag är gravid. Det känns i hela kroppen, jag brukar aldrig ha ömma bröstvårtor innan mens men de är nu ömma sedan ett par dagar. Jag hade ?mensvärk? till tusan ca en vecka efter ägglossning, tempen ser ut att ha haft en implantationsdipp, jag har haft molvärk centrerad i livmodern och stickningar av och till. Körtlarna i brösten är stora och ömma. 

idag tog jag ett digitalt test (3-4 dagar kvar till mens) och den textade så vackert ?inte gravid?. 

Känner mig även denna cykel grundlurad av min kropp. och än mer denna gång eftersom jag faktiskt gick in i cykeln med tanken att det är okej om det går ett par gånger till, de hinner bli nytt år och inte bebis sist på året, vi hinner spara mer pengar etc etc. Men besvikelsen är enorm ändå. Men nu känns det ju kört. Det känns som det tester som står att de är 93-99% sannolikhet på svaret bör ha rätt. Jag är väl helt enkelt skengravid igen. SÅ TRÖTTSAMT Och så less på kroppen som ger andra signaler!

• Syskonförsök

Positivt utslag på digitalt ägglossningstest lördag 11e och jag tog temp söndag och måndag varav måndag visade rejäl dipp och därefter ökning tisdag i temp så tror minsann ägget släppte måndag. Hade sex söndag dag så missade inte ägglossningen heller. :) så äl + 10 idag bör jag vara. vilket innebär ca 92% sannolikhet enligt testet så ändå väldigt högt!! Så känns kört. :(

Elisabeth83 skrev 2023-02-23 06:40:47 följande:

Jag sitter i samma båt. Brösten känns lite annorlunda.. molvärk.. trött.. men digitalt visade inte gravid. Kan du ha haft senare ägglossning?

• Syskonförsök

Enligt temp och ägglossningstest är jag äl+10! Så bim om 4 dagar. Men testet ska ändå ha 92% från fyra dagar innan? 

Cykelhjul skrev 2023-02-23 07:24:26 följande:

Jag förstår hur du känner Syskonkärlek! När är din BIM? Kanske kommer plusset senare

Varje jäkla månad så luras kroppen och man intalar sig "denna gång känns det nog kanske lite annorlunda?" 
    Jag bara går och väntar på att jag kan testa, känns så otroligt långt mellan ÄL och  BIM. Men jag har haft sånt värk i livmodern, äggstockarna och ljumskarna sedan ÄL plus ont i bröstvårtorna (är på ÄL +4/5 ) Men logiken säger att det är en cysta om känns av plus progesteronen som jag är känslig för.

Svar på tråden BIM februari 2023