BIM februari 2023
Smart❤️❤️❤️
Jag tänkte låta bli att testa imorgon om jag kan och sen prova igen på onsdag :)
Smart❤️❤️❤️
Jag tänkte låta bli att testa imorgon om jag kan och sen prova igen på onsdag :)
Som vanligt känns det som en är gravid och jag hoppas innerligt att all lycka i denna tråd smittat av sig🥰🥰 jag har bara RFSU stickor (vanliga med känslighet 25) hemma dock och tänkte inte köpa hundra tester till som jag brukar.. men är SÅ otålig och de är sex dagar kvar till bim. Hur tidigt tror eller vet ni det kan visa innan bim?Endera om ni har erfarenhet eller någon av er som plussat som använt sådana?
med dottern plussade jag fyra dagar innan mens med känslighet på 10 men då testade jag först då och det var ändå ganska tydligt!
Haha så roligt! låter onekligen som något! ;) tack för svar ovan med!
Om det är gravsymtom eller inte vet kag inte men mina bröst spänner och jag har innt bröstvårtor normalt men dom är lixom lite ut och känsliga hela tiden sen är jag sååå otroligt varm, haft över 37 grader hela dagen fast kg normalt under dagarna ligger på 36.50-36,75 typ.
somnade med dottern förut oxå och vaknade inte när hon vaknade utan hon gick upp till sin pappa och kom sen och väckte mig och jag kunde knappt vakna!
Hittade boken med symtom från dottern och det stog typ att brösten spände men inte gjorde direkt ont och att jag va så jäkla varm så det va jobbigt, minns det för jag vägrade elda i sovrummet och hade fönstret öppet så vi hade 5 grader i sovrummet och jag sov med lakan och en tunn filt haha.
Det låter konstigt? händer inte mig!
kan det vara något eller är de samma hela tiden? När är bim?
Tycker alltid jag får svaga plus med dessa RFSU. Det dyker upp efter ca 1 minut. Synligt i 2-3 min och sen liksom försvinner. Eller är det bara färgrester?
Då tror jag äl+10 och att det är något ❤️❤️ prova igen imorgon med morgonurin!!!
Jag är fortfarande sex dagar innan bim (äl+8). Har massa tester så provar säkert varje morgon men räknar inte med att de visar än på ett par dagar om de är något men kan inte hålla mig från att testa!!
Jag får ta och göra det. Lite nervöst!
Hade du testat nu du också med RFSU?
Babyplan syns ju mycket!! Tokigt att CB inte syns?? Jag ser inget där? jag skulle faktiskt ta ett digitalt om jag var du för att få svart på vitt
Morgonens tester såg ut såhär.
Strecket på Babyplans kom direkt. (Vanligt test, inte deras tidiga). På det från CB kan man ana något, men är osäker?
ELLER så kanske vi kan säga att hon råkade vara den som fick 1% felmarginalen?
Prova igen imorgon med morgonurin. Det är olika så nära bim hur hcg är så behöver absolut inte vara missfall. ❤️ får du olika svar igen skulle jag hört av mig till BM för att kolla blodprov om de ser normalt ut.
? Du kan testa dig tidigt med Clearblue, redan 4 dagar före beräknad menstruation till förväntad menstruationsdag.
? Om du testar dig tidigt måste du använda morgonurin för att få en korrekt veckoindikation.
? Om du testar dig den dag då mensen är beräknad kan du testa dig när som helst under dagen för att få veta om du är gravid.
Ser ut att kunna bli något! Spännande
Många som går i spännande tider nu!🥰
Jag känner det VERKLIGEN som det är något denna gång så jag hoppas innerligt på att slippa bli besviken ännu en gång! Bara bim-5 idag men hoppas känslan håller i sig och är sanning.❤️
Håller tummarna för oss alla!