BIM februari 2023
1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
14/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket
1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
Ny månad nytt hopp 👏🤗
Inbokat besök på spec gynmott 3/2, lägligt nog drygt tre dagar efter vad kalendern uppger ska vara äl.
Bim på alla hjärtans dag tillika dagen före min födelsedag, jag hade gärna fått ett plus i födelsedagspresent 😊
Alltså va? 😂 Tog ett äl-test spontant som visade lika starka sträck idag. Tyckte jag var på städhumör och kände mig helt flawless idag/igår. Men bara på cd 12.. Och enl kalendern ska den ske cd 20 🤭🥴
Tack för svar studerande, vi fick till det 24 + 26 så nu får vi vänta och hoppas.
Pappersdocka : förra månaden visade ältesterna pos drygt 5 dagar innan mens och starkt positivt samma dag som jag fick mens 😂
Studerande; man blir ju småknäpp 🤪😂
Dolloo jag tycker det ser pos ut, nästan så jag törs mig på ett grattis 😍😊
Vi fick en till ökning nu tre dagar efter äl, dock ligger sonen i magsjuka och jag mår lite tjyvens jag med 😪 Så högst osäkert att vi får till det idag..
Dollooo, ska det vara ett plus eller endast ett sträck? Iiih är så spänd för er skull 😍 Hoppas verkligen!
Om det tagit sig för oss ska jag vänta till alla hjärtans dag och ge test + ett par strumpor med texten "worlds greatest dad" på till min sambo hade jag tänkt 🤭😍
Åååååh dollooo här är det gråtkalas med!! Grattis ❤️❤️❤️😭