Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
Undrar vad är det för saker han inte får göraoch hur det fungerar för er.Vad gör du för övningar med andra som inte din kille får göra...
Undrar vad är det för saker han inte får göraoch hur det fungerar för er.Vad gör du för övningar med andra som inte din kille får göra...
Jag är en gift kvinna på 40+. Min man är 50. Han fantiserade om att jag hade sex med andra. Till slut gjorde vi verklighet av fantasierna. Han är ganska normalt utrustad och vi lyckades hitta två svarta och mycket vältränade yngre killar med väldigt stor utrustning. Jag hade tidigare aldrig varit med någon med modell galet stor utrustning så det var spännande. Första gången blev en otrolig upplevelse och min man tände enromt på att se detta, bli "hånad" för sin lilla pojksnopp och sedan få slicka upp deras sperma. Jag gör saker med dem som min man inte får göra. Sexet är hårt och djuriskt och orgasmerna avlöser nästan varandra.
Vi träffar dem ungefär varannan vecka. En sommar hade vi semester med dem i en hyrd stuga och då blev det sex varje dag. Min man fick inte komma till en enda gång utan bara titta på. Bästa semestern hittills!