Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
Vi har provat detta efter ha haft det som ?sängkammar prat? i många år. Min fru har en kille på sitt jobb som flirtat med henne och hon tyckte det var trevligt med uppskattning från en annan man. Hon blev alltid jätte upphetsad när vi pratade om att hon fick träffa honom. Givetvis så är det upphetsande för mig oxå såklart. Jag har dock inget intresse för att få vara med, detta för att jag tror att det kunde medföra både att jag kunde bli svartsjuk men oxå för att hon kanske inte kunde bara njuta utan att tänka på mig. Dom träffades efter en firmafest och hade en kväll ihop. Jag tyckte det var så upphetsande att vara hemma och vänta på henne. Tyvärr blev det inget direkt efter hon kom hem men å morgonen hade vi det klart bästa sexet vi någonsin haft. Vi har levt på detta minnet länge och har givit oss så mycket. För henne var det just det förbjudna som tände henne inte killen i sig. För mig var det just att hon träffade honom själv och jag väntade hemma. Såklart fanns det tankar hos mig som svartsjuka men just det tände mig i alla fall. Hon var lite orolig dagen efter på mig men vi pratade igenom det och jag älskar henne minst lika mycket som innan och på något konstigt sätt stolt över hon gjorde det. Detta har bara skett 1gång men hoppas på fler. Jag kan bara rekommendera detta till andra par. Jag drömmer lite om att hon skaffar en pojkvän vid sidan av att träffa regelbundet men så långt kanske man inte ska gå men som en hetsande faktor i sängen är det underbart