• Ztiff2

Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

Anonym (Lite erfarenhet) skrev 2024-01-04 11:16:08 följande:

Min fru är lite nyfiken igen. Så sexigt :) 

Underbart! Hojta till om ni har frågor från en med erfarenhet och gjort detta med min tjej I ett par år :)
  • Ztiff2
    Anonym (Bocken) skrev 2024-02-06 11:11:42 följande:
    Håller med dig!

Jag tänder också på tanken av att min fru blir knullad av en annan kille. Men vill inte att han är en 20årig bodybuilder med 28cm mellan benen, som jag bara får titta på när han knullar skiten ur frun.

Min fantasi är snarare att mannen är ganska lik mig själv i ålder etc, och att vi gör detta tillsammans. Vi turas om att ta frun, och ibland suger hon en medan den andra knullar henne. 
    Hojta till om du vill ha tips och råd hur du kommer igång med detta, mycket erfarenhet med guide och egen erfarenhet 
  • Ztiff2
    Anonym (Undrar) skrev 2024-02-07 19:45:20 följande:
    Är väldigt nyfiken på vad du har för tips som inte går att berätta om här?
    Önskar du ville dela med dig
    Det är bara att skriva och fråga :)
  • Ztiff2
    Anonym (Undrar) skrev 2024-02-08 07:08:24 följande:
    Varför inte här?
    Du gör som du vill :)
  • Ztiff2
    Anonym (Undrar) skrev 2024-02-08 17:25:14 följande:
    Tror det är ganska tydligt för alla att du bra är intresserad av att få snacka "privat"
    Och när man väl gör det så råkar jag veta att du bara är intresserad av att höra andras historier...
    Tänker inte ens bemöta det där, hjälpt flera här på forumet med goda resultat 
  • Ztiff2
    Anonym (kom) skrev 2024-10-14 05:22:52 följande:
    Hotwife vilka regler har ni på vad som får förekomma. Kysser ni, sperma kondom eller sväljer hon. analt med utan kondom. Slickar cuck. efter. Fistar ni eller dp sväljer hon mycket frågor
    Fråga mig vad som :) min tjej är hotwife (ingen förnedring, är inte cuck) 
Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?