Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
Att ha en till man förstår jag. Jag tänder av att min fru njuter och kan tänka mig en till individ i akten. Men vad jag inte förstår är att så många har fantasi om att killen skall vara dels ung, supertränad men framförallt större kuk än dig själv?
Jag fattar inte själva grejen att bli den mindre, passiva och undergivna i det hela. För min del får han ha större verktyg än mig men går lika bra med mindre, det kvittar faktiskt. Och jag kan luta mig tillbaka för att se henne njuta absolut, men just av den anledningen att hon njuter. Inte för att jag som en bortskyfflad hund sitter i hörnet och väntar på smulorna. Vad får ni ut av det? Tror ärligt min fru skulle bli jäkligt avtänd om jag betedde mig så. Hon vill ha min trygghet, och i den är jag stark och dominant. Både psykiskt och fysiskt, träning är min hobby så är både stor och stark.
Nej inget passivt och undergivet för mig.
Jag tänder också på tanken av att min fru blir knullad av en annan kille. Men vill inte att han är en 20årig bodybuilder med 28cm mellan benen, som jag bara får titta på när han knullar skiten ur frun.
Min fantasi är snarare att mannen är ganska lik mig själv i ålder etc, och att vi gör detta tillsammans. Vi turas om att ta frun, och ibland suger hon en medan den andra knullar henne.